خبرهای داغ:

بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهبهان اجرا خواهد شد ‌

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بهبهان با اصحاب رسانه به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۶۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بسیج را نیروی انقلابی و کارآمد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : بسیج از زمان تشکیل تا کنون میدان دار دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان بوده و شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کرده است.

وی افزود؛ تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) تحولی بزرگ در صادر کردن انقلاب اسلامی به سایر کشورها ایجاد نموده و امروز شاهد تشکیل بسیج مردمی در کشور های اسلامی هستیم .

قاسمی خشاب در این نشست بیان داشتند : ملت مظلوم فلسطین امروز با استفاده از اندیشه و تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تشکیل محور مقاومت از تمامی سرویس های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی عبور کرده و به مبارزه همه جانبه با این رژیم تا نابودی کامل اسرائیل عملیات طوفان الاقصی را آغاز نموده است.

فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه توسط کانون و حوزه های اقشاری ؛ حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج محلات و ناحیه در سطح شهرستان بهبهان و حومه خبر داده است.

این برنامه ها اعم از اجتماع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر ماه ، دیدار با خانواده های شهدا، دیدار با امام جمعه ، حضور بسیجیان در نماز جمعه ، تجلیل از بسیجیان نمونه ، غبار روبی گلزار شهدا ، برگزاری یادواره های شهدا ، اهدا بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند و اعزام گروه های جهادی و پزشکی به مناطق محروم میباشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار