خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

انقلاب ما زمینه ساز حکومت اسلامی است/ بسیج یعنی برای خدا و به یاد خدا قدم برداشتن

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: همه سرباز اسلام هستیم ، قدر خود را بدانیم فراز و نشیب این دنیا زیاد است هیچ فردی سرنوشت خودش را نمی‌داند روی دین، انقلاب، امام و شهدا با هیچ چیز معامله نکنید.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۴۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

انقلاب ما زمینه ساز حکومت اسلامی است/ بسیج یعنی برای خدا و به یاد خدا قدم برداشتن

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در جمع فرماندهان بسیجی شهرستان بندرگز گفت  : از زمان برپایی انقلاب اسلامی در ایران اگر نبود بسیج ابرقدرهای جهان مثل شوروی و اتحادیه اروپا و آمریکا و ... این انقلاب را نابود می‌کردند.

وی افزود: یکی از معجزات امام تشکیل بسیج بود که در وصیت نامه اش هم می‌گوید "خدایا من را با بسیجیان محشور کن "و افتخار میکند به بسیجی بودنشان که خیلی جمله تکان دهنده ای ایست .

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اغتشاشات و فتنه هایی که در کشور اتفاق افتاد تاکید کرد : بسیج لشکر مخلص خداست ، بسیج یعنی برای خدا به یاد خدا قدم برداشتن ، در جامعه ای اگر ندای بسیج طنین انداز شود هیچ تهدیدی نمی‌تواند آن را در برگیرد و اگر هم تهدیدی باشد خنثی می شود  .

وی ادامه داد: همه سرباز اسلام هستیم ، قدر خود را بدانیم فراز و نشیب این دنیا زیاد است هیچ فردی سرنوشت خودش را نمی‌داند روی دین، انقلاب، امام و شهدا با هیچ چیز معامله نکنید.

این مقام مسئول تصریح کرد: این انقلاب انقلاب الهی است زمینه ساز حکومت اسلامی و تمدن اسلامی و زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) است ، مطمعن باشید اگر انقلاب اسلامی ایران زمین بخورد دیگر اثری از اسلامی باقی  نمی‌ماند.

ملک شاهکوهی با اشاره به اتفاقات فلسطین گفت : امروز اسرائیلی ها در بدترین شرایط جنگ روانی و سردرگمی قرار دارند و مردم بی گناه و بی پناه قتل عام می‌کنند و خودشان را در بدترین شرایط روانی قرار می‌دهندحتی خود سربازان اسرائیل هم امروز حکومتشان را زیر سوال می‌برند که با نظامی های فلسطین باید جنگ کرد نه مردم بی گناه و این موضوع در هیج منطق نظامی جهان تعریف شده نیست .

 انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار