به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:

یادواره شهدای آبروی محله روستای قاسم آباد بنجار

به مناسبت هفته بسیج، یادواره شهید با عنوان آبروی محله در بخش بنجار شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۴۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، باهدف قدردانی از خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهدا به نسل امروزی یادواره شهید با عنوان آبروی محله در بخش بنجار شهرستان زابل برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف شهر بنجار برگزاری یادواره شهدای آبروی محله را یکی از باارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی بسیج عنوان کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

سروان پاسدار جواد بولاغ افزود: این یادواره‌ها در طی سال‌های اخیر باهدف تکریم مقام شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت و با رنگ و بوی ایثار و شهادت در محله‌های شهر بنجار به همت حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف و پایگاه مقاومت شهیدان حاج حسینی برگزار می‌گردد که مورد استقبال مردم خصوصاً قشر جوان واقع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف بنجار ادامه داد: کوچه‌هایمان را به نام شهدا کرده‌ایم که هر گاه آدرس منزلمان را می‌دهیم، بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم و ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار