جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: ۵۶ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۴۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از باشت، سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی‌پور امروز در نشست خبری گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج اظهار داشت: ۵۶ عنوان برنامه توسط حوزه ها و پایگاههای مقاومت  بسیج در سطح شهرستان باشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج اعلام می داریم که فرهنگ انتقال بسیج به خوبی به سایر ملت ها و مردم آزادی‌خواه جهان انجام شده و بسیج در تمامی صحنه های به حمایت از مردم میدان دار بوده است.

سرگرد عبدی پور تاکید کرد: امروز که در دهه پنجم انقلاب هستیم در فراز و نشیب ها سرفراز بیرون آمده و در این راه جانبازان و شهدای زیادی تقدیم کرده‌ایم.

جانشین ناحیه مقاومت شهرستان باشت یادآور شد: بسیج بدون مزد و منت و بی ادعا در خدمت به خلق حاضر است و این حضور بسیج در صحنه هاست که در راستای فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری نقشه های شوم دشمنان را برملا و خنثی می‌نماید.

 سرگرد عبدی پور از برنامه های هفته بسیج در شهرستان گفت و افزود: در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج، شهرستان باشت با اجرای ۵۶ خط برنامه به استقبال این هفته خواهد رفت

وی با بیان این که شعار محوری هفته بسیج، بسیج امید ملت ایران است افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج  اهم برنامه های هفته بسیج در این شهرستان برگزاری اجلاسیه مجمع عمومی بسیج شهرستان ، دیدار با امام جمعه، برگزاری ارودی جهادی کانون بسیج جامعه کشاورزی با همکاری اداره دامپزشکی به مناطق محروم و واکسیناسیون دام ها، نسخه رایگان معاینه دام های، اعزام اکیب پزشکی به مناطق محروم توسط جامعه پزشکی بسیج، برگزاری ۴ یادواره شهدا پایگاهی و ۳ یادواره خانگی، سرکشی به خانواده شهدای بسیجی، همایش پیاده روی خانوادگی عمومی و پیاده روی ویژه بانوان از ویژه برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: همچنین جلسات نشست های بصیرتی با موضوع بسیج و فلسطین، دوره توانمند سازی کشاورزان شهرستان در طرح همگام با کشاوزان با همکاری جهاد کشاورزی، تقدیر از بانوان محجبه، بازار توسط بسیج اصناف و اجتماع بزرگ بسیحیان در ۵ آذر، سخنرانی جانشین سپاه باشت قبل از خطبه نماز جمعه با حضور مسئولان و حلقات صالحین و کارگروه های بسیج در این هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه شروع می شود، گفت: بسیج جهاد، خدمت، سازندگی، بسیج پیشرفت عزت و افتخار، بسیج ایمان، بصیرت و انتظار، بسیج جهاد اعتلای فرهنگ و هنر، بسیج دفاع و امنیت و...عناوین روز شمار هفته بسیج است.

سرگرد عبدی پور افزود: از اصحاب رسانه انتظار داریم مانند گذشته با نشر حداکثری اخبار بازتاب رسانه‌ای برنامه‌ها و جریان سازی رسانه‌ای صورت بگیرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت از مسوولان ادارات خواست تا فضا سازی مناسب هفته بسیج را در ادارات انجام دهند و حضور حداکثری در برنامه بسیج را داشته باشند

 

ارسال نظرات