تجلیل از کادر بهداری رزمی تیپ 44 به مناسبت روز پرستار

همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها آیین تجلیل از کادر گردان بهداری رزمی و پرستاران تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۳۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و جانشین فرماندهی این یگان وجمعی از مسئولین برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن گرامیداشت روز پرستار، گفت: پنجم جمادی الاول روز ولادت با سعادت بزرگ بانوی دشت کربلا حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بانوی فرزانه، اسوه صبر و پایداری و الگوی زیبای فداکاری بعنوان روز پرستار نامگذاری شده است، که می توان گفت روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان و روز افتخار انسان به انسانیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام افزود: امروز جامعه شریف پرستاران ایران اسلامی همینطور پرستاران عزیز در گردان بهداری این یگان با تاسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به دوش گرفته اند و برای دستیابی به این مهم با تمام وجود به میدان آمده و با بذل جان نمونه ای بارز از ایثار و خودگذشتگی را در مسیر تامین سلامت ملت غیور میهن عزیزمان به منصه ظهور رساندند.

وی ادامه داد: کادر گردان بهداری رزمی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام دارای کارنامه درخشانی از دوران دفاع مقدس تا مأموریت های مختلف تأمین امنیت پایدار در نقاط مرزی شمالغرب، جنوب غرب و جنوب شرق می باشد، که قابل تقدیر است.

جانشین فرماندهی تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات صادقانه کادرسختکوش گردان بهداری رزمی این یگان اظهار داشت: امروز به لطف خدا قدرشناس زحمات جامعه پزشکی  در این یگان بوده و بیش از گذشته به سختی کار شما عزیزان و خدمت ارزشمندتان آگاه هستیم.

سرهنگ رمضانی زاده افزود: بی تردید از زمان اپیدمی کرونا و همچنین در عملیات های مختلف تا کنون هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته اید بز ذهن بیدار و قاموس ماندگار همگان نگاشته خواهد شد.

در این روز با اهدای گل و هدیه از زحمات کادر و پرستاران گردان بهداری رزمی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار