معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید روحیه جهادی و‌ حماسی خود را حفظ کنیم و‌ خود را برای صحنه‌ها و روزهای سخت امیدآفرین آماده کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۹۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی‌اکبر عزیزی در اختتامیه جشنواره جهادگران عرصه سازندگی استان یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به جریانات غزه گفت: اتفاقات این روز‌ها معمولی نیست و اتفاقات سرنوشت‌ساز دنیای اسلام و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: حضور بیست و چند میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی و اتفاقاتی که این دجال‌ها در منطقه غزه و فلسطین رقم زدند نشانه‌های ظهور است و ما باید در این زمینه هوشیار و آماده باشیم.

وی اضافه کرد: باید روحیه جهادی و حماسی خود را حفظ کنیم و خود را برای صحنه‌ها و روز‌های سخت امیدآفرین آماده کنیم، سختی‌هایی در مسیر هست و ملت ایران همواره با سختی‌هایی روبرو بوده، اما همیشه افق روشنی نیز در مقابل خود داشته است.

عزیزی عنوان کرد: با تلاش‌ها و فعالیت‌های جهادی است که می‌توان روحیه خود را در همه عرصه‌ها از قبیل عمرانی، اجتماعی، بهداشتی، درمانی و ... حفظ کرد.

وی افزود: امروز روزی است که باید تلاش کرد خود را به زور در عرصه بسیج وارد کرد و آن‌ها که این موضوع را انکار می‌کنند یا از آن بی‌اطلاعند قطعا آینده را نخواهند داشت چرا که براساس آیه قرآن آینده از آن مستضعفین است، منجی خواهد آمد و وارثان زمین مستضعفان خواهند بود.

معاون استاندار یزد با اشاره به صحنه‌های دردناک از غزه گفت: قریب به ۱۰ میلیون ایرانی برای حضور در غزه و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام آمادگی کرده‌اند این در حالی است که چیزی ۲.۵ میلیون نفر ایرانی در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و مطمئنا با فراخوان عمومی برای ثبت‌نام و حضور در غزه، آمار بیش از این‌ها خواهد بود که موجب حفظ انسجام نظام اسلامی است.

عزیزی یادآور شد: با وجود اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به کار برد، اما با اتفاقات و جریانات غزه وحدت شیعه و سنی بیشتر شد و موجب اتحاد ملل اسلامی شد که این اراده الهی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار