به مناسبت اولین روز از هفته بسیج، نمایشگاه عکس بسیج به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) جهت بازدید عموم برپا شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۵۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه عکس و المانی از ایثارگری‌های شهدای بسیجی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با حضور خانواده شهدا، بسیجیان و بزرگان محل در صحن اصلی مسجد به مدت یک هفته جهت بازدید عموم برپا شد.

سرگرد پاسدار محمد میر فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای وحدت ناحیه ویژه زاهدان در مراسم افتتاح این نمایشگاه عنوان داشت: مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و پایگاه بسیج مسجد در زمینه بسترسازی، رشد و نمو جوانان برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های موردنیاز نظام و انقلاب اقدامات قابل ستودنی انجام داده است و در زمینه جذب و سازماندهی نیروهای توانمند برای انقلاب موفقیت‌های زیادی داشته است.

 وی افزود: بسیج عرصه تبلیغ جهاد و شهادت است و این‌گونه برنامه‌ها که باهدف ترویج ایثار و ازخودگذشتگی است نقش بسزایی در جذب جوانان به مسجد و بسیج دارد و نیروها را برای عرصه‌های مختلف آماده می‌کند، بسیج مرکز ثقل نیروهای جهادگر و مدافع حق و حقیقت است که با شور و هیجان مبتنی بر ایمان جوانان را سازماندهی می‌نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار