نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با خبرنگاران و فعالان رسانه ای برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۸۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تشریح فعالیت ها و عملکرد بسیجیان شهرستان در عرصه های مختلف و همچنین برنامه های هفته بزرگداشت بسیج در سال جاری پرداخت.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج با ویژه برنامه سالروز ورود حضرت امام رضا (علیه السلام) به بخش خرانق و روز شهرستان اردکان همراه با برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی آغاز می شود، افزود: در هفته بسیج برنامه های مختلفی از جمله ویژه برنامه آبروی کوچه، افتخار محله، افتتاح پنل های خورشیدی، آغاز پویش نذر خون بسیجیان همزمان با سراسر کشور، برگزاری دوره توانمند سازی و آموزش سفیران مهر و سفیران هدایت در حوزه خانواده و فرزندآوری، رزمایش فرهنگی هنری ویژه ترویج عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه های مقاومت برتر شهرستان در مرکز استان، افتتاح کارگاه تولیدی محصولات کنجدی، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری جوانه ها با حضور گروه های سرود و تئاتر بسیج، گردهمایی دختران حاج قاسم، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان و رزمایش شکوه اقتدار بسیج، اجرای طرح آبرسانی به روستاهای بخش خرانق و افتتاحیه جشنواره ملی داستان کوتاه بسیج در سطح شهرستان اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با بیان اینکه مسیر و حرکت بسیج همان مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی است، گفت: به برکت حرکت نیروهای بسیجی با شعار جهاد ادامه دارد همه بسیجیان در صحنه حضور دارند.

وی اظهار داشت: امروز بسیجیان ما در عرصه ها و قرارگاه های مختلف، ذیل سند تعالی بسیج فعالیت دارند. یکی از این عرصه ها موضوع محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی است که امروز پروژه مهم جهاد آبرسانی در بخش عقدا در دستور کار قرارگاه محرومیت زدایی قرار دارد که پیشرفت های بسیار خوبی داشته است.

سرهنگ امامی افزود: در حوزه جهاد روشنایی بحث نصب پنل های خورشیدی در حال انجام است که با تخصیص تسهیلات مناسب مورد استقبال خوب همشهریان گرامی قرار گرفته است که با نصب و راه اندازی این پنل ها به صنعت تولید برق در کشور کمک می شود.

وی گفت: در حوزه تأمین جهیزیه برای نیازمندان اقدامات مناسبی صورت گرفته و انشاالله در هفته بسیج نیز توزیع سبدهای جهیزیه را در دستور کار داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار