فرماندار نیکشهر:

دشمن با شعارهای ساختگی درصدد تخریب بنیه‌های اعتقادی نوجوانان است

مجیب حسنی گفت: امروز اصل هدف ما نسل نوجوان و دانش آموز است چراکه دشمن با ایجاد شعارهای ساختگی سعی در تخریب بنیه‌های اعتقادی و فرهنگی دارد و متاسفانه توانستند استان ما را دستخوش یک سری آسیب‌ها کنند.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۷۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت هفته بسیج، مجیب حسنی، فرماندار شهرستان نیکشهر از فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر دیدار به عمل آورد. 

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر ضمن عرض تبریک هفته بسیج گفت: کوشش کنید در اجرای حوزه اجرای برنامه‌ها،برنامه‌ها را با کیفیت اجرا کنید.


وی افزود: امروز اصل هدف ما نسل نوجوان و دانش آموز است، دشمن با ایجاد شعارهای ساختگی سعی در تخریب بنیه‌های اعتقادی و فرهنگی دارد که متاسفانه توانستند استان ما را دستخوش یک سری آسیب‌ها کنند و اعلام موضع‌های نابجای برخی سبب انحطاط فکری نوجوانان و جوانان ما شد و باعث همراه شدن آنان با جبهه مخالف انقلاب گردید ولی با حول قوه الهی و با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با همراهی مردم با نظام و انقلاب توانستیم این فتنه‌ها را مهار کنیم.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر گفت: حضرت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دستور موکد در خصوص ایجاد معنویت در بسیج و سپاه دارند ومی‌فرمایند: امروز سرپنجه‌های اصلی بسیج آنهایی هستند که در پایگاه و روستاها دارند خدمت انجام می‌دهند.

وی افزود: بسیجیان کسانی هستند که در هر لباسی و در هر کسوتی دارند برای پیشبرد اهداف انقلاب وبرای زدودن چهره فقر وحرومیت از منطق محروم با دل و جان خدمت می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار