به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام فرمانده سپاه شهرستان عسلویه

فرمانده سپاه خانم الانبیاء شهرستان عسلویه به بمناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۳۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می دهد. امام خمینی رحمت الله علیه

 

هفته بسیج یادآور از خود گذشتگی های فرزندان رشید ایران اسلامی نشان از دوراندیشی و نگار استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه بود.

لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم، دانش آموز ، دانشجو،معلم،روحانی، ماموستا و کسبه و بازاریان همه و همه به میدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کرده اند وتفکر بسیج.در ایران اسلامی ریشه زد.

بسیج همیشه در صحنه بوده ودر تمام ادوار تاریخ در خشان انقلاب اسلامی ،مایه سرافرازی،اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه های اجتماعی ، علمی، پزشکی ،دفاعی، سازندگی ، حوادث طبیعی باتمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کار آمد برای همه میدان ها.

خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت .اینک اندیشه فراگیر و گسترده در کشور است اینجانب هفته مبارک بسیج را به شعار بسیج امید ملت ایران مزین کشته است را به همه بسیجیان سرافراز ومردم همیشه در صحنه شهرستان عسلویه تبریک عرض می نماییم و امیدوارم که بتوانیم با گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی موفق باشیم.

انشاالله

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه

 

ارسال نظرات