پیروی از ولی‌فقیه موجب ناامیدی دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زابل گفت: شهدا رفتند تا جلوی نفوذ استکبار به کشور گرفته شود و باید مراقب باشیم و حواسمان به ولی‌فقیه جامعه باشد.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۷۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در یادواره شهدای پایگاه حضرت رقیه (س) که در حسینیه شهدای این شهر برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب (مدظله‌العالی) گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و خداوند به کسانی که در مجلس یاد شهدا بر پا می‌کنند اجر شهادت ارزانی می‌دارد.

حجت‌الاسلام‌ رضا محمدزاده سرحدی افزود: سعی کنید خود را به محافل شهدا برسانید و حتی اندک دقایقی از ثواب آن را از دست ندهید که بعد از ائمه معصومین علیهم‌السلام شهدا دارای مقام شفاعت هستند و ان‌شاءالله که شهدا ما را هم شفاعت نمایند.

وی ادامه داد: شهدا برای دفاع از خاک و میهن عزیزمان از جان گذاشتند چرا که خاک وطن و میهن هر سرزمینی مثل مادر و ناموس قلمداد می‌شود و شهدای عزیز ما برای حفظ اسلام و ارزش‌های الهی به میادین نبرد رفتند و هرگز ذلت را نپذیرفتند و به مولای خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقتدا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار