فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج؛

بسيجي عشق به ولايت، نظام و مملكت دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج گفت: گرامیداشت هفته بسیج، نشانه عشق و وفاداری بسیجیان به نظام و امامین انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۹۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار حسن سنجری در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفت: گرامیداشت هفته بسیج، نشانه عشق و وفاداری بسیجیان به نظام و امامین انقلاب است.

وی از بسیج، امید ملت ایران، بعنوان شعار امسال هفته بسیج یاد کرد و افزود: هرکجا انقلاب اسلامی ما پیشرفتی دارد مدیون و مرهون حضور همیشه در عرصه و تاثیرگذار بسیجیان بوده است.

سنجری در ادامه به اهم برنامه‌های هفته بسیج در فهرج اشاره و اظهار کرد: در اولین روز از این هفته مبارک، نواختن زنگ بسیج، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا و برگزاری یادواره شهید آبروی محله انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج از دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی بین حوزه ای و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان بعنوان دیگر برنامه های این هفته نام برد و بیان کرد: همچنین در طول هفته بسیج اجرای طرح ویزیت رایگان و برگزاری نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی در دستور کار است.

وی گفت: واکسیناسیون رایگان دام، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با محوریت خدمت به محرومین، دیدار با پیشکسوتان بسیجی، تجمع دختران حاج قاسم و شناسایی و تجلیل از نخبگان بسیجی، پویش نذر خون نیز در هفته بسیج اجرایی میشوند.

سنجری با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی و تجلیل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و شورای حوزه بیان کرد: برگزاری یادواره های خانگی شهید، برگزاری دعای ندبه در تمامی پایگاه های مقاومت، راه اندازی کافه های عفاف و حجاب، همایش پیاده روی و حضور با صلابت و سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، از دیگر برنامه های هفته بسیج در فهرج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در پایان با تاکید بر استمرار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، از نمایش اقتدار بسیجیان بعنوان یکی دیگر از برنامه های شاخص هفته بسیج نام برد و اظهار کرد: همچنین در این هفته، خانه نخبگان شهرستان و ساختمان گردان بیت المقدس افتتاح خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار