اجرای ۱۲۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دیّر

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: در طول هفته بسیج بیش از ۱۲٠ عنوان برنامه توسط رده‌های بسیج و سایر نهادهای اجرایی در سطح شهرستان دیّر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۶۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

اجرای ۱۲۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دیّر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سید علی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه امروز بسیج در تمام زمینه ها و عرصه ها آماده خدمت گذاری و نسبت به توطئه های دشمن هوشیار است اظهار داشت: امروز پس از ۴۴ سال از تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) شاهد رشد تفکر بسیجی در خارج از مرزهای ایران عزیز اسلامی هستیم که می توان به محور مقاومت در فلسطین که دشمن را به زانو درآورده است اشاره کرد.

 

وی با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام با نهاد مقدس بسیج گفت: یکی از سازمان های بزرگ و مردم نهادی که بیشترین دشمنی با آن میشود، بسیج است و دلیل آن بسیج را رمز بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند و در تلاش هستند بسیج را تخریب و پایگاه اجتماعی آن را تضعیف و زمینه ازهم‌پاشیدگی را فراهم آورند.

 

سرهنگ حسینی نیا با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار «بسیج امید ملت ایران» است افزود: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته ۱۲۰ عنوان برنامه در مناطق مختلف شهرستان دیّر توسط رده‌های بسیج و سایر نهادهای اجرایی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: فضاسازی تبلیغاتی، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی به عنوان پیش برنامه آغاز هفته بسیج در شهرستان آغاز شده است.

 

فرمانده سپاه شهرستان دیّر خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای پایگاه و آبروی محله، اجتماع بزرگ بسیجیان، گردهمایی دختران حاج قاسم و اعزام جهادگران به مناطق محروم از برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان دیّر است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات