خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندرترکمن:

اجرای بیش از۲۰۰برنامه در بندر ترکمن در هفته بسیج/اجلاسیه شهدای زن اهل سنت سراسر کشور در بندرترکمن برگزار می شود

سرهنگ پاسدار سیدمحمود حسینی گفت: عمده ترین و ویژه ترین برنامه که انعکاس کشوری و منطقه ای خواهد داشت، برنامه اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندر ترکمن است.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۴۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

اجرای بیش از۲۰۰برنامه در بندر ترکمن در هفته بسیج/اجلاسیه شهدای زن اهل سنت سراسر کشور در بندرترکمن برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدمحمود حسینی فرمانده سپاه بندرترکمن در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت هفته بسیج گفت: بیش از۲۰۰برنامه در بندر ترکمن پیش بینی شده که در هفته بسیج انجام خواهد شد.
وی افزود: عمده ترین و ویژه ترین برنامه که انعکاس کشوری و منطقه ای خواهد داشت، برنامه اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت است که به یاری خدای متعال و عنایت شهدای والا مقام و همت مسئولین ٳن شاء الله در این آزمون سربلند خواهیم شد.
وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت سراسر کشور در بندرترکمن گفت: محل برگزاری این اجلاسیه در مجموعه ورزشی امام رضا علیه السلام بندر ترکمن است و با توجه به زمان محدود، همه دست اندر کاران به صورت شبانه روزی مشغول آماده سازی برای ورود میهمانان از سراسر کشور می باشند و بحمدالله یک شور و شوق وصف ناپذیری در نیرو های انقلابی شهرستان برقرار شده است.قطع به یقین ملاک ارزیابی بسیاری ازمسئولین همین اجلاسیه خواهد بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار