کادر درمانی مرکز خدمات جامع سلامت شهید حسینی زاده تجلیل شدند

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار،  عصر امروز از پرستاران و کادر درمانی مرکز خدمات جامع سلامت شهید حسینی زاده شهر امام حسن دیدار و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۸۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

به گزارشخبرگزاری بسیج از دیلم، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء این شهر به همراه مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی و تعدادی از مسئولین ادارات شهر امام حسن از پرستاران و کادر درمانی این شهر دیدار و سرکشی نمودند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء شهر امام حسن در این دیدار گفت:حضرت زینب (س) اسوه‌ی صبر و شجاعت و بهترین الگو برای پرستاران است و پرستاران، منادیان انسانیت و کرامت هستند، آنگاه که جان‌های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار، حیاتی دیگر می‌بخشند.

سرگرد بویراتی خاطرنشان کرد: پرستاران رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند.

رئیس مرکز درمانی شهر امام حسن نیز در ادامه با بیان اینکه در زمینه بهداشت و درمان به شاخص‌های بالا و قابل توجهی دست پیدا کرده ایم، گفت: ارتقای شاخص‌های سلامت و بهداشت همواره از اولویت‌های ما است.

ایشان در ادامه افزود: پرستار بودن افتخار بزرگی برای خدمت به مردم و کمک به سلامتی آنان است و زحمات پرستاران شبانه روزی است و شاید کمتر به چشم بیاید، اما این قشر با دلسوزی خدمت می‌کنند.

در پایان این دیدار از پرستاران و کادر درمانی مرکز خدمات جامع سلامت شهید حسینی زاده شهر امام حسن دیدار و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات