خبرهای داغ:

تفکر بسیجی، تجلی‌کننده ملت ایران به امت واحده

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی باعث ایجاد تفکر یکپارچه و اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۷۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در نشست خبری عصر امروز شنبه به مناسبت هفته بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بالأخص شهیدان بسیج اظهار کرد: در این روزهای سخت، جهان اسلام هم نگران است و هم داغدار وضعیت خاصی است که به سبب کشتار وحشیانه انسان‌های بی‌گناه و مظلوم اما مقتدر توسط رژیم کودک‌کش صهیونیست ایجادشده است.

وی دلیل سکوت نهادهای بین‌المللی در مقابل این ظلم آشکار رژیم صهیونیستی را فشارهای کشورهای غربی همچون آمریکا دانست و افزود: نتیجه‌ی این جنگ به فضل الهی سربلندی جبهه مقاومت و مردم فلسطین خواهد بود.

رمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه جایگاه ملت غزه را در جهان امروز مظلوم اما مقتدر خواند و عنوان کرد: وظیفه امروز ما و ملت‌های مسلمان را ماندن درصحنه و تبیین کردن واقعیات و مظلومیت غزه هست و ما می‌بینیم که در سراسر دنیا حتی در خود آمریکا جمعیت‌های میلیونی و چند‌ ده‌هزارنفری توسط آزادی‌خواهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تشکیل می‌شود.

وی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار انسان‌های بی‌گناه را بی‌سابقه شمرد و گفت: رژیم صهیونیستی شکست خود را با این جنایاتی که مرتکب شده است جلوتر انداخته و دیگر راه جبرانی برای خود باقی نگذاشته است.

سردار ریحانی باوجود حمایت‌های همه‌جانبه غرب از ظالمان و استکباران در جهان، قدرت جبهه مقاومت را بیش از همیشه دانست و بیان کرد: ما می‌بینیم که گروه‌های مقاومت در عراق، غزه، یمن و لبنان یک سردرگمی برای آمریکا و سردمداران انگلیس و فرانسه و آلمان باآن‌همه تجهیزات پیشرفته‌شان ایجاد کرده است که در مقابل جبهه مقاومت حرفی جز کشتار وحشیانه زنان و کودکان ندارند و به امید پیروزی‌ای که قطعاً محقق نمی‌شود دست به هر کاری می‌زنند.

*مادر هیچ جای دنیا، هیچ نهاد و تشکل سازمانی که به لحاظ شکل و شاکله مشابه بسیج باشد، نداریم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته بسیج (از 29 آبان تا 5 آذر)، ضمن قدردانی از مردم همیشه بسیجی کرمانشاه و حضور چشم‌گیرشان در همه عرصه‌هایی که انقلاب به حضورشان نیاز دارد، ابراز داشت: اگر بسیج نبود، اگر این الهام الهی در قلب سینه و ذکر و نگاه امام نمی‌نشست، آیا امروز این قرارگیری بر روی قله عزت و افتخار را داشتیم؟ آیا این اتحاد یکپارچه مردم ایران در برابر همه هجمه‌ها با یک نگاه را داشتیم

ریحانی بسیج را یک سد محکم برای ایران در برابر تهدیدات دشمن ملت و دشمنان دین خدا دانست و گفت: تفکر بسیجی برداشتن قدم برای اعتلای نظام هست که باعث یکپارچه شدن اصول، تفکر و اهداف کشور و یکپارچه شدن مردم ایران در برابر هجمه‌های دشمن و هزاران سناریوی علیه ملت ایران شده است.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه در خصوص برنامه‌های هفته بسیج در سراسر استان کرمانشاه به ویژه‌برنامه نمایش اقتدار نیروهای مسلح هم‌زمان با سراسر کشور در تمام شهرستان‌های استان در سوم آذرماه، دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری(مدظله) در پنجم آذرماه و افتتاح مرز افتتاح مرکز مشاوره اجتماعی و خانواده در شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، اسلام‌آباد غرب و صحنه اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی برای مناطق محروم، آزادسازی زندانی‌های مالی با همراهی خیرین، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که به نوع خود کار بزرگی است و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی ازجمله برنامه‌های است که در این هفته خواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه هم به برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات با عنوان یادواره «آبروی محله» در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تجهیز پایگاه‌های بسیج در استان تا پایان سال جاری اشاره‌ای داشت.

وی بابیان برگزاری کنگره شهدای استان در مهرماه سال آینده گفت: در حال ساخت یک مکان مناسب برای برگزاری کنگره شهدای استان تا سال آینده هستیم.

وی اشاره‌ای هم به برگزاری یادواره‌های آبروی محله در سطح استان داشت و گفت: برپایی این نوع یادواره‌ها سبب ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت شده و نمی‌گذارد این فرهنگ غنی و نجات‌بخش کم‌فروغ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار