اجرای ۱۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سیب و سوران

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، نشست خبری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران برگزار و برنامه‌های هفته بسیج تشریح شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۳۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت برگزار می‌گردد.

سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی افزود: در هفته بسیج امسال بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه در دستور کار قرار دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا می‌باشد.

 وی افزود: در سطح شهرستان و بخش‌ها راهپیمایی و تجمع در حمایت از مردم مظلوم غزه، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری میزهای خدمت جهادی، اجرای برنامه‌های ورزشی در سطح شهرستان، ویزیت رایگان در مناطق کم‌برخوردار، پویش نذر خون، نشست با علما معتمدین و سران طوایف، دیدار با ائمه جمعه و جماعات اهل‌تشیع و تسنن و نشست‌های جهاد تبیین با فرهنگیان از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان سیب و سوران می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: در هفته بسیج امسال مسابقات کتاب‌خوانی در خصوص بسیج از منظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار