در نشست با علمای اهل‌سنت نیکشهر عنوان شد:

یکی از افتخارات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در نشست صمیمی با علما و امام‌جمعه موقت اهل‌سنت شهرستان به‌ضرورت داشتن وحدت بین شیعه و سنی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۵۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکویی افزود: نهاد مقدس بسیج از ابتدای شکل‌گیری در همه شرایط اعم از جنگ‌وصلح در عرصه‌ها و میادین مختلف در خدمت آرمان‌های انقلاب با رهبری عزیز آن بود، افتخارات زیادی را در این راه رقم زد و توانست در سایه خدمات خالصانه خود بیش‌ازپیش در قلب امام امت و رهبری انقلاب جا کند.

وی در ادامه توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را به بسیجیان این گونه عنوان کرد: بسیجی باید در همه عرصه‌ها حضور داشته باشد، در هیچ زمینه‌ای غافلگیر نشود و در میادین سخت و نیمه‌سخت و نرم آماده‌به‌کار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تصریح کرد: بسیجی باید برای حوادث گوناگون راهبرد و تاکتیک داشته باشد، در جنگ نرم یک‌قدم از دشمن جلوتر باشد و ارتباط خود را به مساجد تقویت کند، زیرا بسیج متولد مساجد است.

نکویی در ادامه اذعان کرد: بسیجی باید با مجموعه‌های همسو با اهداف بسیج هم‌افزایی و همکاری کند، در عین گستردگی چابک باشد و اسیر مفاسد رایج اداری نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار