نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر:

بسیج تجلی مقاومت مردمی در برابر استکبار جهانی است

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج تجلی مقاومت مردمی در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۲۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، امام جمعه بوشهر در دیدار با فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان بوشهر و جمعی از کارکنان این سپاه به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها به عنوان یک نهاد نظامی محسوب نمی‌شود بلکه تمامی ابعاد انقلاب اسلامی را در بر می‌گیرد و همواره در راستای پیشبرد اهداف متعالی این نظام مقدس تلاش می‌کند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در ادامه اذعان کرد: سپاه و بسیج از بهترین و سرنوشت سازترین اقدامات امام راحل می‌باشد که روز به روز نیز بر ارزش این مهم افزوده می‌شود.

وی سپاه و بسیج را نهادی راهبردی برای تمامی عرصه‌ها دانست خاطرنشان کرد: بسیج تجلی مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی است و اگر این لشکر مخلص تاسیس نمی‌شد در عرصه‌های متعدد با مشکلاتی روبرو می‌شدیم.

بسیج تجلی مقاومت مردمی در برابر استکبار جهانی است

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به برخی از اقدامات شاخص بسیج اظهار کرد: محرومیت زدایی، تامین سلامت، مدیریت فضای مجازی، انسجام جوانان و تامین امنیت برخی از اقدامات شاخص این نیروی انقلابی محسوب می‌شود.

آیت الله غلامعلی صفایی در پایان خاطرنشان کرد: شایسته است مسئولین بسیج در جهت اقدامات تربیتی برای قشر جوان اهمیت بیشتری بدهند تا از این طریق بشود اقدامات دشمنان را که متمرکز بر این قشر از جامعه است خنثی کرد.

بسیج تجلی مقاومت مردمی در برابر استکبار جهانی است

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج برای دفاع از دین خدا از طریق جذب، آموزش و به کارگیری اقشار مختلف مردم در دفاع از خاکریز‌های متعدد انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.

سرتیپ علی رزمجو با اشاره به سازماندهی ۱۰۰ گردان در استان بوشهر تصریح کرد: گردان امام علی (ع)، گردان امام حسین (ع) و گردان کوثر برخی از گردان‌هایی هستند که با هدف تامین امنیت در استان بوشهر سازماندهی شده است.

بسیج تجلی مقاومت مردمی در برابر استکبار جهانی است

سردار علی رزمجو افزود: ۱ هزار ۲۰۰ گروه جهادی متشکل از بسیجیان مخلص در سراسر استان بوشهر در جهت اهداف محرومیت زدایی همچون احداث مسکن، توزیع بسته‌های معیشتی، ساخت مساجد و حسینیه‌ها و احداث خانه عالم نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اهدای ۱۷۶۰ سری جهیزیه به زوجین جوان اظهار کرد: ۱۷۶۰ سری جهیزیه شامل ۵ قلم از کالا‌های اساسی به مناسبت هفته بسیج در جشن وصال به زوجینی که به دلیل شرایط مالی نیاز به این مهم داشتند اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار