خبرهای داغ:
امام جمعه شهر الوند؛

طوفان الاقصی، انعکاس منطق زینبی است/ پیروزی از آن جبهه حق و مردم مظلوم فلسطین است

حجت الاسلام حسینی گفت: طوفان الاقصی، انعکاس منطق زینبی است و باید این حماسه را با نگاه عین اللهی زینب کبری(س) دید همچنان که ایشان با صبر و استقامت، هرگز احساس شكست نکردند.  
کد خبر: ۹۵۵۴۶۱۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در تجمع مردم انقلابی شهر الوند که در حمایت کودکان مظلوم غزه و همزمان با سراسر استان برگزار شد، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم و کودکان مظلوم فلسطین

 بیان کرد: طوفان الاقصی، انعکاس منطق زینبی است و باید این حماسه را با نگاه عین اللهی زینب کبری(س) دید ایشان با صبر و استقامت اصلاً احساس شكست نکردند. 

وی گفت: در حكمت و سیره حسینی(ع) اصولا شكست معنا ندارد و همواره پیروزی و ظفر برقرار است؛ حتّی در كسوت اسارت. ما تا قلب حسینی پیدا نكنیم، نمی‌توانیم این گونه زندگی كنیم كه شكست در زندگیمان معنی ندهد. امام راحل به امام حسین(ع) اقتدا كرده بود كه هرگز احساس شكست در ایشان وجود نداشت.

امام جمعه الوند افزود: این روزها در طول یک ماه و نیم جنایات اسرائیل در غزه، روزهای منحصر به فردی به وجود آمد و بدنامی بزرگتری را به خاطر جنگ با بیماران و نوزادان بیمارستانی برای این رژیم به ثبت رسانده؛ اما این رژیم خونخوار وکودک کش نه تنها دستاوردی نداشته، بلکه میزان نابسامانی اسرائیل را به همه نشان داد.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: برخی منابع رسانه ای حتی در رژیم صهیونیستی پس از اشغال بیمارستان شفا که با جنایت حداکثری همراه بود، اعلام کردند:"این یک شکست اطلاعاتی مرگبار برای ارتش اسرائیل بود.". این در حالی است که اسرائیل می خواست با تسخیر این بیمارستان، ادعای پناه گرفتن حماس در زیر زمین بیمارستان ها را ثابت کند. این به خودی خود، شکست بزرگی برای این رژیم سفاک است.

وی تصریح کرد: سرویس های اطلاعاتی اسرائیل بعد از سال ها رصد دقیق و داشتن مزدوران متعدد در غزه، به کاهدان زده و خیال می کردند زیر بیمارستان شفا، "قلب تپنده و مرکز ثقل حماس" است! اما به اذعان خبرنگاران، در آنجا حتی نه یک سلاح و نه یک رزمنده حماس پیدا نکرده اند!

خطیب نماز جمعه الوند افزود: تا این لحظه اسرائیل نه قادر بوده یک اسیر از میان اُسرایی که در اختیار حماس و جهاد اسلامی هستند را آزاد کند، نه یک ضرادخانه موشکی حماس را کشف کرده و نه خبری از کشتن سران حماس دارد. ساختار نظامی حماس نیز به هیچ وجه آسیب ندیده، مقاومت ادامه دارد و هیچ کدام از اهداف اسرائیل محقق نشده اند و پیروزی از آن جبهه حق و مردم مظلوم فلسطین است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار