خبرهای داغ:

امام جمعه اهواز: ایران، حامی واقعی فلسطین و غزه است

امام‌جمعه اهواز یا دعوت از مردم خوزستان برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه گفت: ایران، حامی واقعی فلسطین و غزه است.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۵۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

به گرارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: باید با یک اجتماع بزرگ به حمایت از مردم مظلوم غزه بپردازیم چراکه این مردم مظلوم در شرایط غیرانسانی و آزاردهنده‌ای قرار دارند.

وی ادامه داد: باید با تک صدایی در کل عالم در دهن آمریکا و اسرائیل و حامیان دروغین حقوق بشر بزنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه چهره پنهان دموکراسی در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نمود پیدا کرده است، گفت: آنها از دیدن مردم بی‌گناه، زنان و کودکان زیر آوار نه تنها ناراحت نمی‌شوند بلکه با بی حیایی کامل از این جنایات حمایت و آن را افتخار می‌دانند.

وی با نکوهش بی‌عملی افرادی که با دل بستن به تمدن غرب، فقط نظاره گر جنایت بشری در فلطسین هستند، افزود: شاهد یک پادگان نظامی در عالم هستیم که خروجی آن دولت اسرائیل پلید است.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: نیروهای مستقر در این پادگان از وحشی ترین و خونخوارترین موجودات روی زمین هستند که به عنوان جنایتکاران جنگی به مردم بی پناه حمله می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نقطه‌ای درجهان نباید برای صهیونیست‌ها امن باشد، افزود: تنها حامی واقعی فلسطین و غزه، ایران است و مطالبه مردمان آزاده این منطقه از خاورمیانه این است که شیرهای انتقال نفت و گاز به روی کشور صهیونیستی بسته شود.

امام جمعه اهواز بیان کرد: شرم آور است که قدرتمندان عالم مردمی را در یک باریکه محاصره کرده و مانع از رسیدن سوخت و مایحتاج به آنها می‌شوند همچنین بیمارستانی را محاصر نظامی کرده و به جنایت خود افتخار می‌کنند.

اقتصاد دریا محور در رشد اقتصادی خوزستان تاثیر گذار است

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در موردابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دریا محور گفت: مقام معظم رهبری در عرصه‌های گوناگون هشدار می‌دهند و می‌دانند که اولویت نخست مردم، معیشت است از این رو به اقتصاد دریا محور تاکید دارند.

وی ادامه داد: اقتصاد دریا محور به معنی استفاده پایدار از منابع اقیانوسی برای رشد اقتصاد است از این نظر سهم دریایی ما با دارابودن منابع آبی در شمال و جنوب در تولید ناخاص داخلی نسبت به کشورهای دیگر ۲ درصد و سهم کشورهای اروپایی ۵۰ درصد است.

امام جمعه اهواز گفت: استان خوزستان با داشتن منابع آبی درخط مقدم قرار دارد که می تواند از این بستر آماده برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان استفاده کرد و مسئولان با توجه به ابلاغ این سیاست در استان برنامه ریزی و هدفگذاری کنند.

وی افرود: با توجه به همکاری کشور چین در راه اندازی قطار پرسرعت در ایران، استان خوزستان باید پیشگام این طرح باشد و همه مسئولان، استاندار و مدیران کل استان در کنار یکدیگر اجرای طرح‌های بزرگ را از دولت پیگیری کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: استان خوزستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی وزمینه ارتباط با دیگر کشورها بستر مناسبی برای ایجاد کارهای اقتصادی است لذا با هم افزایی می‌توان گام‌های مثبتی در این زمینه برداشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار