در پی محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی:

پیام فرمانده سپاه شهرستان عسلویه

فرمانده سپاه خانم الانبیاء شهرستان عسلویه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به غزه پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۸۲
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَيَبْغُونَ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ ۚ أُولَٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ

تنها راه مؤاخذه بر آنهایی است که به مردم ظلم کنند و در زمین به ناحق شرارت انگیزند، بر آنها (در دنیا انتقام و در آخرت) عذاب دردناک است. ( سوره شوری آیه ۴۲ )

 

بار دیگر جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن هزاران نفر از مردم مظلوم فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌دفاع و پناه آورده به بیمارستان ها و مدارس غزه، وجدان‌های بیدار را برای خاتمه دادن به عمر رژیم سفّاک صهیونیستی برانگیخته است.

این جنایت مانند جنایت‌های مکرر این رژیم خونخوار و کودک کش در سکوت خفت بار و شرم آور قدرت‌های مستکبر دنیا و مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی رخ می‌دهد که مردم فلسطین ۷۵ سال است از حداقل حقوق خود محروم شده‌اند.

زمان آن است که حامیان رژیم اشغالگر قدس به خود آمده و به جهانیان پاسخ دهند که این کودکان به کدامین گناه کشته شدند؟

اینجانبان ، همگام با همه آزادگان جهان و هم صدا با مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین این نسل‌کشی و جنایت غیر انسانی و ددمنشانه را محکوم نموده و از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان عسلویه دعوت میکنیم با شرکت در راهپیمایی‌ روز شنبه ۲۷ آبان ماه فریاد مظلومان را به گوش جهانیان رسانده و یار و یاور مظلومان و کودکان غزه باشند .

 

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

 

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه

ارسال نظرات
آخرین اخبار