برگزاری نمایشگاه محصولات سالم و اورگانیک به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران در زهک

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک از برگزاری نمایشگاه محصولات سالم و ارگانیک خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۰۱
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران، نمایشگاه محصولات غذایی سالم و ارگانیک با شعار "خانه داری، خانه نشینی نیست" به همت واحدهای بهبود تغذیه جامعه و سلامت خانواده و جمعیت در محل ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک برگزار شد .

مجتبی رفیق دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک بیان کرد: در این نمایشگاه، بانوان روستایی و سرپرست خانوار، نسبت به عرضه محصولات غذایی سالم و ارگانیک، محصولات غذایی محلی و صنایع دستی اقدام نمودند .

دکتر رفیق دوست در ادامه افزود: مهم‌ترین هدفی که در این نمایشگاه دنبال گردید معرفی محصولات ارگانیک و سلامت‌محور بود زیرا برگزاری چنین رویدادهایی گامی مهم در راستای توسعه و ترویج سبک زندگی سالم با مصرف تغذیه سالم در جامعه است .

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، امام جمعه معزز شهرستان زهک، مدیر شبکه بهداشت و درمان، مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی و کارشناسان حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه یافتتند و از غرفه های مختلف دیدار کردند .

گفتنی است در این نمایشگاه، ایستگاه جوانی جمعیت و فرزندآوری برپا شد و در راستای ترویج فرزندآوری و جوانی جمعیت آموزش های لازم به مراجعین ارائه و همچنین کتابچه و بروشورهای آموزشی توزیع گردید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار