خبرهای داغ:

دانش آموز خبرنگار یک ابتکار جریان ساز است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دانش آموز خبرنگار یک ابتکار جریان ساز است.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۷۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین افتتاحیه دوره دانش آموز خبرنگار گفت: آموزش سواد رسانه به نسل آینده یک ضرورت جدی است .

وی با تاکید بر اهمیت استفاده خوب از رسانه افزود: نقش رسانه در جنگ غزه بسیار جلوه گر بوده است و به همین دلیل رژیم صهیونیستی بر کشتار خبرنگاران خاموش کردن صدای آن‌ها تاکید و اصرار دارد. 

منادی با عنوان اینکه از آسیب رسانه باید جلوگیری کرد، گفت: خبرگزاری پانا یک فرصت برای آموزش سواد رسانه است چرا که رسانه باید حقایق را به جامعه منتقل کند.

مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در این آیین با اشاره به ضرورت ارتقاء سواد رسانه‌ای دانش آموزان، گفت:صداقت و سلامت دو رکن مهم اطلاع رسانی است و باید جامعه خبری این دو اصل مهم را در سرلوحه خود داشته باشند. 

او با عنوان اینکه هزار دانش آموز خبرنگار در این دوره آموزش‌های تخصصی رسانه‌ای می‌بینند، افزود: خبرگزاری پانا، می‌تواند در ارتقاء سواد رسانه‌ای دانش آموزان نقش آفرین باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به حوادث غم انگیز غزه و ترور کور رژیم صهیونیستی گفت: ترور خبرنگاران نشان از ترس رژیم صهیونیستی از واقعیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار