همزمان با پویش فریاد عروسکها؛

تجمع سراسری حمایت از کودکان غزه ۲۷ آبان برگزار می‌شود

تجمع سراسری و راهپیمایی سراسری حمایت جهانی از کودکان غزه روز شنبه ۲۷ آبان ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۸۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با حرکت جهانی آزادیخواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، تجمع بزرگ و پویش فریاد عروسکها در بام ایران استان چهارمحال و بختیاری برای اعلام همدردی با مردم مظلوم بویژه کودکان معصوم و بیگناه فلسطین و غزه برگزار می شود.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه 27 آبان 1402، ساعت 10 صبح  در شهرکرد و تمامی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این مراسم در شهرکرد مرکز استان از میدان 12 محرم به سمت چهارراه بازار و میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ در روزهای گذشته شاهد اجتماعات و راهپیمایی های بسیار بزرگ در سراسر دنیا ازجمله کشورهای اروپایی، آمریکا و ... بودیم، که مردم آزادیخواه و نوع دوست از اقوام و مذاهب گوناگون و غیرمسلمان، برای محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از کودکان فلسطینی به خیابان ها آمدند  و عروسک های کفن پوش را حمل و در میادین اصلی شهرهای بزرگ  به نمایش گذاشتند تا وجدان خفته مجامع بین المللی را بیدار کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار