برگزاری جلسه مجمع عمومی بسیج در شهر خورموج

جلسه مجمع عمومی بسیج با حضور اعضای این مجمع در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دشتی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۷۲
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

برگزاری جلسه مجمع عمومی بسیج در شهر خورموج

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛جلسه مجمع عمومی بسیج با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع)،فرماندار،امام جمعه شهرستان و همچنین معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و دیگراعضای این مجمع در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این نشست سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان با اشاره به مجمع عمومی بسیجیان اظهار کرد: تشکیل مجمع عمومی بسیج یک تدبیر بسیار ارزنده از سوی مقام معظم رهبری بوده که اثرات و برکات بسیاری به همراه داشته است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه در این مجمع مجموعه‌ای از اندیشمندان، نخبگان و صاحب‌نظران حضور دارند، افزود: مجمع عمومی بسیج همانند اتاق فکری است که با توجه به پتانسیل هر شهرستان تهدیدها و فرصت‌های آن منطقه را با راهکارهای درست و صحیح به مسئولان ارائه و در حل مشکلات کمک می‌کند.

برگزاری جلسه مجمع عمومی بسیج در شهر خورموج

وی یکی از مهمترین موضوعات این اتاق فکر را مطالبه‌گری افراد از مسئولان عنوان کرد و گفت: با طرح موضوع به تناسب موضوع باید از مسئولان نیز درخواست شود که در این اتاق فکر شرکت کنند.

ایشان یکی از بزرگترین ظرفیت‌های بسیج را تشکیل این مجمع دانست و بیان کرد: این مجامع مشکلات را رصد و بر اساس آن برنامه ریزی می‌کنند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار