یادواره شهدای دانش آموز شهراهرم برگزار شد

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان بوشهر درمراسم یادواره شهدای دانش آموز شهراهرم گفت:دانش آموزان شهدا را الگوی رفتاری خود قراردهند.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۴۵
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر درمراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان تنگستان که در دبیرستان امام صادق (ع) شهر اهرم برگزار شد گفت:شهدا از بهترین افراد جامعه بودند و باید الگوی جوانان امروز جامعه قرار گیرند.
علی موحدی در ادامه با اشاره به الزام برگزاری یادواره های شهدا به خصوص شهدای دانش آموز افزود:برگزاری یادواره شهدای دانش آموز مصداق بارز تعظیم شعائر اسلامی و همچنین احترام به مقام آنهااست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خطاب به دانش آموزان حاظر در این مراسم گفت:شما به زودی از مسئولین و آینده سازان این کشور خواهید شد.چه چیزی ارزشمندتر از اینکه با نگاه به شاخص‌هایی همچون شهدا، حرکت خود را ادامه دهیم. در ارزشمندی اقدام شهدای دانش آموز همین بس که بسیاری از آنان هنوز به سن تکلیف نرسیده بودند.

در ادامه این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا،مسولین ادارات و نهادهای شهرستان تنگستان برگزار شد مداح جوان دانش آموز به یاد شهدا خصوصاً شهدای دانش آموز نوجوان و جوان مرثیه سرایی کرد.
در پایان نیز از خانواده معظم شهدا تقدیرشد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار