در استان مازندران صورت گرفت:

طرح هر واحد تولیدی یک سنگر اقتصادی در دستور کار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان مازندران قرار گرفت.

جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت بسیج در ( ادارات کل صمت ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا ) در محل سالن جلسات اداره کل کار با حضور مدیران کل استان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۵۵۳۵۹۶
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت بسیج در ( ادارات کل صمت ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی،  تامین اجتماعی و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا ) در محل سالن جلسات اداره کل کار با حضور مدیران کل استان مازندران برگزار گردید .

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران ضمن تبریک هفته بزرگداشت بسیج، با اشاره به اینکه این سازمان در‌هفته‌ بسیج‌ برنامه‌های‌ متعدد‌ و متنوعی را برای رفع موانع تولید در کارخانه‌ها طراحی نموده است ، گفت: جلسات اخوت بین کارگران و کارفرمایان و  همایش تجلیل از کارگران بسیجی این استان، جز برنامه‌های مهم این هفته است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا به شیفت ایثار و برگزاری اولین یادواره شهدای کارگری نساجی مازندران در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: استان مازندران دارای ۱۱۱۸ شهید کارگر است که تقدیم اسلام و انقلاب شدند.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات یادبود شهدا در مراکز تولیدی استان بصورت شرکت محور ، با عنوان هر واحد تولیدی یک سنگر جنگ اقتصادی در دستور کار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران می باشد .

حسینیان در ادامه  از راه اندازی‌ پایگاه‌های‌ مقاومت بسیج در شرکت‌ها و مراکز‌ تولیدی‌ استان‌ هم خبرداد و خاطرنشان کرد: پایگاه‌ مقاومت‌ مامن‌ امنی‌ برای‌ کارگران و‌کارفرمایان برای پیشبرد  و حل مسائل و مشکلات میباشند .

به گفته حسینیان ششمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج کارگران استان به میزبانی سپاه نکا  در سه رشته ورزشی فوتسال ، تیراندازی و بومی و محلی برگزار میشود.

در ادامه معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت : همه در جامعه اسلامی بسیجی هستند و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است.  وی همچنین خواستار همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌های‌اجرایی‌در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان شد.

در ادامه این نشست مهندس کهنسال مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان با اشاره به جایگاه بسیج و بسیجیان در طول انقلاب اسلامی عنوان کرد ، نگاه بسیجی و انقلابی قطعا در اثر بخشی و عمق بخشی فعالیت های ادارات جزئی از ضروریات بوده و امروز نگاه و توجه بسیجی مسئولین بعنوان یک ابزار موثر برای کنار مردم قرار گرفتن میباشد ، وی بیان داشت جامعه بزرگ صنعت استان با تمام ظرفیت در هفته بزرگداشت بسیج پای کار خواهد بود .

در پایان این نشست مهندس فلاح مدیر کل تامین اجتماعی استان مازندران نیز بیان نمود بسیج شجره طیبه است که به دستور امام تشکیل ، و امروز این نهال تبدیل ب درختی تنور گردیده و همه وطیفه داریم در این مسیر مهم و ارزشمند با تمام توان حضور داشته باشیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار