خبرهای داغ:

بیش از ۱۲عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه جامع امام حسین (ع)

عرفان سامی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین(ع) هدف از گرامیداشت هفته بسیج، معرفی و شناساندن تشکیلات مردمی بسیج است.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۱۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین (ع) از برنامه های هفته بسیج خبر داد و گفت: آن چیزی که در این سال ها به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی و حضرت امام خمینی ره باعث پیشرفت انقلاب و اهداف آن شده، حضور مردم در صحنه است؛ تجلی حضور مردم همان بسیج مردمی است.


سامی خاطر نشان کرد؛ همانطوری که حضرت آقا فرمودند: هرجا که انقلاب در این زمینه مردم را پای کار آورد موفق بود و آنجایی که مشکل داریم ریشه مشکل ما عدم حضور مردم بود بسیار مهم است که ما بتوانیم در ابعاد مختلف مفهوم، اهداف و برکات بسیج را برای مخاطب ما تبیین کنیم؛تا با قلب و دلش با این تشکیلات مردمی همراه شود.

 

سامی افزود: هفته بسیج در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با یک اردوی جهادی آغاز خواهد شد.
برای اولین بار تور بازدید از دستاوردهای دانشگاه یا طرح راهیان پیشرفت دانشگاه جامع با حضور دانشجويان دانشگاه و برخی از دانشجويان دیگر دانشگاه هاربرگزار می شود.

برنامه کوهپیمایی و فتح قله، اردوی راهیان نور، همایش جهاد تبیین، هئیت دانشجویی با موضوع فلسطین و نشست سواد رسانه ای از برنامه های شاخص در هفته بسیج است.

گروه جهادی شهید ذاکری نیز در هفته بسیج دو اردوی جهادی با هدف محرومیت زدایی در مناطق حاشیه تهران فعال برگزار خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار