در استان اردبیل صورت گرفت:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و تحول در راستای جهاد تبیین

در راستای تعامل و هم‌افزایی سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان اردبیل با سازمان بسیج فرهنگیان این استان روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ اردوی راهیان پیشرفت و تحول در اجرای فریضه جهاد تبیین و روشنگری با رویکرد امید آفرینی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۷۷
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،  در راستای تعامل و هم‌افزایی  سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان اردبیل با سازمان بسیج فرهنگیان این استان روز پنجشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ اردوی راهیان پیشرفت و تحول در اجرای فریضه جهاد تبیین و روشنگری با رویکرد امید آفرینی با حضور مسئولین سازمان های بسبج کارگران سرهنگ نظرزاده،بسبج فرهنگیان  سرهنگ سمیعی و جمعی از فرهنگیان نواحی مختلف آموزش و پرورش شهرستان اردبیل برگزار و در شهرک صنعتی یک از واحد تولیدی صنعتی ابزار صنعت سبلان بازدید بعمل آمد.

سرهنگ عزیز نظرزاده مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بیان داشتند:هدف از برگزاری اردوهای پیشرفت بصیرت افزایی و روشنگری و آشنایی در واقعیت با دستاوردهای نظام و ظرفیت تولیدی استان می باشد.

در این اردوی چندین ساعته مدیرعامل محترم  کارخانه و مهندسین  بعنوان سفیران تولید مراحل مختلف خطوط تولید و دستاوردهای علمی و صنعتی را پس از پیروزی انقلاب اسلامی  به فرهنگیان حاضر توضیح و تبیین نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار