نویسندگان نوقلم اردبیلی در همایش منطقه‌ای ادبیات ایثار درخشیدند.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۵۴
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ نویسندگان نوقلم اردبیلی در همایش منطقه‌ای ادبیات ایثار درخشیدند.
دو نفر از نویسندگان نوقلم استان اردبیل در همایش منطقه‌ای نویسندگان نوقلم حوزه ایثار، شهادت و دفاع مقدس در استان کرمانشاه حائز رتبه ممتاز شدند.
 همایش منطقه‌ای نویسندگان نوقلم در استان کرمانشاه با حضور نویسندگان استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، ایلام، کردستان و کرمانشاه از ۱۶ آبان ماه کار خود را شروع کرده بود و پنج نویسنده منتخب از استان اردبیل در آن حضور یافته بودند.
در اختتامیه همایش در بخش داستانک زهرا رستم‌زاده از اعضای فعال سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل و در بخش دل‌نوشته معصومه محمدجعفری واحد به عنوان نفرات ممتاز معرفی و تجلیل شدند.
نویسندگان نوقلم استان اردبیل طی سه ماه گذشته در کارگاه آموزشی شعر و ادب موزه شهدای اردبیل با تدریس سید سعید اطهر نیاری دوره مقدماتی را سپری کرده بودند. کارگاه آموزشی شعر و ادب مستقر در موزه شهدای اردبیل از دو دهه قبل فعال است. موضوع آموزش و آثار ادبی این کارگاه فقط مختص به حوزه دفاع مقدس نیست و شعرا و نویسندگان در قالب‌ها و مضمون‌های آزاد و مختلف قلم فرسایی می‌کنند. شرایط آموزشی کارگاه، بستر خوبی برای خلاقیت‌های فردی و ادبی ایجاد کرده است و در خصوص ایثار و شهادت نیز آثار با ارزشی خلق می‌شود.

 

ارسال نظرات