مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان:

دشمنان انقلاب در کمین نشسته‌اند

مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان این انقلاب چه داخل و چه در خارج از در کمین نشسته‌اند که تحت ‏هر عنوانی به انقلاب اسلامی صدمه‌ای وارد کنند.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۳۴
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

حجت‌الاسلام مرتضی عرب خالص در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: در امتداد دشمنی‌های که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با آن مواجهه شدیم اغتشاشات سال گذشته بود، دشمنان این انقلاب چه درون کشور و چه در خارج از کشور در کمین نشسته‌اند که تحت هر عنوانی به انقلاب اسلامی صدمه‌ای وارد کنند.

وی ادامه داد: چه در زمان تأسیس انقلاب اسلامی که کشور با بحران‌های مختلفی همراه بود و با حمایت و برنامه‌ریزی آمریکا هشت سال جنگ را برای مردم ما رقم زد که البته با دفاع جانانه مردم ایران مواجه شد طی این مدت ملت ایران فتنه‌های مختلفی را در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۰ و ۹۲ پشت سر گذاشتیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تصریح کرد: این فتنه‌ها از احساسات مردم سوءاستفاده می‌کند تا اهداف و دشمنی‌های خود را پیش برند در رأس دشمنان این ملت امریکا و صهیونیست قرار دارند که کینه دیرینه نسبت به انقلاب و نظام این کشور دارند و در هر لحظه می‌خواهند خدشه‌ای به این نظام وارد کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امامین انقلاب به‌سرعت به سمت قله‌ها پیش می‌رود، درسته است که دشمن تمام تلاش خود را برای آشوب و فتنه‌گری در پیش می‌گیرد؛ ولی قطع به‌یقین هیچگاه موفق نمی‌شود تا راه به جایی برد.

حجت‌الاسلام عرب خالص تشریح کرد: دشمنان  این نظام و انقلاب هیچگاه پیروز نمی‌شوند؛ زیرا این حق است که همواره در طول تاریخ پیروز بوده است و همیشه نیز پیروز خواهد بود و دلیل دیگر این است که این انقلاب انقلابی مردمی است از بطن مردم است و این مردم صاحبان اصلی و حقیقی این انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: درست است که در مقاطعی از تاریخ و برهه‌های از زمان بروز برخی از مشکلات باعث حرکت  کند شده است؛ اما این موضوع به اصل انقلاب و نظام هرگز خدشه‌ای وارد نخواهد کرد و آسیبی به پیکره آن وارد نمی‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اذعان کرد: دلیل قوی‌بودن انقلاب مردم هستند پشتوانه این انقلاب مردم هستند و استکبار جهانی و در رأس آنان امریکا جنایت‌کار نمی‌خواهد ببیند که کشور دیگری در مقابل آن‌ها می‌ایستد و سایر ملت‌ها را آگاه می‌سازد، این انقلاب قائل به ارزش‌های انسانی و اسلامی است و لذا با خوی استکباری ابرقدرت‌ها مخالفت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما زیر یوغ سلطه هیچگاه نمی‌رود و خواهان این چنین چیزی نیز نخواهد بود دلیل قوی‌بودن این انقلاب این است که  بر حق است و کلام حقی که از دل انسان‌ها بیرون می‌آید همواره در جهان نفوذ می‌کند.

حجت‌الاسلام عرب خالص گفت: هرچه این فتنه‌ها بیشتر شود آگاهی مردم نیز بیشتر می‌شود مردم ایران باید بفهمند رفاه و آسایش آنان تنها به دستان خودشان محقق می‌شود نه دیگری آرامش امنیت همه اینها به دست خود مردم محقق خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: این دشمنان همواره وجود داشتند و همچنین دشمنی خود را ادامه خواهند داد این دشمنان دلشان به حال هیچ کشوری از جمله کشور ما نسوخته و نمی‌سوزد و به‌هرحال آگاهی مردم است که باید هوشیاری خود را بیشتر کنند تا در مقابل فتنه دشمنان بتوانند ایستادگی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار