دستیار فرمانداران شهرهای راسک و سرباز معرفی شدند/ فعالیت جدی 7 دستیار در سیستان و بلوچستان

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت گفت: با معرفی دستیار فرمانداران راسک و سرباز، تا امروز 7 دستیار فرماندار در شهرستان‌های استان منصوب شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۵۸
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از راسک، رضا جعفری در این باره اظهار داشت: پس از گذشت چندین ماه از روند مصاحبه و گزینش و سپس ارزیابی گزینه‌های پیشنهادی، طی هفته‌های گذشته روند انتصاب دستیار فرمانداران شروع شده است و تا پیش‌ازاین پنج شهرستان دستیار فرماندارانشان معارفه شدند که در ادامه این روند آقای بزرگ‌زاده در شهرستان راسک و آقای ملک رئیسی در شهرستان سرباز به عنوان دستیار فرماندار در امر مردمی‌سازی دولت معارفه و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: همان‌طور که در مراسم معارفه سایر دستیار فرمانداران نیز تأکید کردیم، مهم‌ترین هدف شکل‌گیری ستاد حکمرانی مردم و جایگاه دستیار فرمانداران پیگیری مطالبات مردم خارج از روند پیچیده اداری در سریع‌ترین زمان ممکن است و دستیار فرمانداران باید به این مهم اهتمام بورزند.

جعفری ادامه داد: تلاش جهت تشکیل حلقه‌های نخبگانی، گروه‌های مسئله‌محور و استفاده از نظرات و پیشنهادها و حتی حمایت از حلقه‌های میانی و طرح‌های پیشنهادی‌شان از مهم‌ترین وظایف دستیار فرمانداران در راستای تحقق شعار مردمی‌سازی دولت است.

دستیار استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: روند انتصاب دستیار فرمانداران در سایر شهرستان‌های نیز در حال پیگیری است و به‌زودی سایر گزینه‌ها نیز که مراحل ارزیابی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، منصوب می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار