آخرین خبرها از هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق

به منظور کشف استعدادهای فرهنگی هنری از میان جوانان و نوجوانان مستعد و انقلابی،هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق هم اکنون درحال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۹۷
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهدی فاطمیان مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر و دبیر استانی این جشنواره درتشریح محورها ،برنامه ریزی ها و روند برگزاری آن گفت: این جشنواره در ۱۱ محور برنامه‌ریزی گردیده که عبارتنداز: امید به آینده _فرهنگ کار و تولید _جمعیت_ ایران زیبا _دستاوردهای انقلاب اسلامی_ جهاد تبیین_ روایت جهاد_ خدمات و مشارکت اجتماعی_بانوی ایرانی _قهرمانان ملی _حل مشکلات محله به توان مردم.

دبیر استانی این جشنواره در خصوص روند برگزاری آن گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره در تاریخ نوزدهم مرداد ماه سال جاری با حضور معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین در گیلان برگزار شد و ثبت نام و دریافت آثار هنرمندان آغاز گردید.
این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد و آثار ارسال شده به این دبیرخانه،ابتدا در مرحله استانی توسط داوران هم استانی ارزیابی و برگزیدگان آن به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
قالبهای تعیین شده برای هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق عبارتند از:
بخش هنرهای تصویری و نمایشی مانند:
فیلم کوتاه _مستند _نماهنگ_ تیزر_ برنامه تلویزیونی_ کلیپ کوتاه_ تئاتر مسجدی ،پایگاهی و میدانی_ مجریگری و استندآپ _

بخش پویانمایی انیمیشن :
کمیک موشن_ استاپ موشن_ایده و فیلمنامه پویانمایی_

بخش هنرهای تجسمی:
پوستر _کاریکاتور _اینفوگرافیک_ کمیک استریپ_ سیر نمایشگاهی_ چهره نگاری و تصویرسازی _عکاسی هنری .

بخش سرود و موسیقی:
سرودهای تولیدی_ تک خوانی موسیقی_
آواها و موسیقی انقلابی_ همخوانی و تواشیح

بخش ادبیات نشر مکتوبات و دیجیتال:
نشریات _کتاب با محوریت رمان، داستان، کودک و شعر _رسانه‌های دیجیتال_ شعر_ متن ادبی ،داستان کوتاه، دلنوشته، خاطرات _ کتاب صوتی _دکلمه قصه‌گویی

بخش نوآوری ،ابتکارات و ایده‌های جدید :
همایش‌ها _یدواره‌های شهدا _نشست‌های فرهنگی گفتمان محور _مسابقه فرهنگی _کلاس‌های آموزش و توانمندسازی

دبیر استانی جشنواره مردمی مدرسه عشق درخصوص جوائز برگزیدگان گفت:
برای برگزیدگان جوایزی مانند:
جایزه ویژه مردمی_ سکه بهار آزادی_ جوایز نقدی تا ۱۵ میلیون تومان_ سفر زیارتی مشهد مقدس_ تبلت_ گوشی هوشمند _حمایت از تولید فرهنگی و هنری_ حمایت مالی در قالب وام بمنظور تولید فرهنگی هنری
ایشان در پایان اعلام داشت،تا کنون ۲۴۶ اثر توسط هنرمندان هم استانی در قالب های مختلف هنری در سایت جشنواره بارگزاری گردیده و عموم هنرمندان و صاحبان آثار هنری می توانند درآن شرکت نمایند که به جهت استقبال از این جشنواره،مهلت ارسال آثار تا بیستم آبان ماه تمدید گردیده است.
هنرمندان علاقه مند می‌توانند برای ثبت نام و ارسال آثار به سایت جشنواره به آدرس مراجعه نمایند.
Www.madreseheshgh.ir

ارسال نظرات
آخرین اخبار