برای استان هرمزگان :

کسب رتبه نخست برای مخترعین جامعه کارگری استان هرمزگان

دکتر مصطفی رحیمی به همراه مهندس کوروش رضایی به نمایندگی از جامعه کارگری استان هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست و به دست اوردن مدال طلای نمایشگاه نورمبرگ 2023 آلمان (iena) شدند.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۵۴
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، دکتر مصطفی رحیمی به همراه مهندس کوروش رضایی به نمایندگی از جامعه کارگری استان هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست و به دست اوردن مدال طلای نمایشگاه نورمبرگ 2023 آلمان (iena) شدند.

در این نمایشگاه که  دو طرح کولر خورشیدی با قابلیت سرمایش و گرمایش و تولید آب از رطوبت هوا در مناطق بالای ۴۵ درصد و نرم‌افزار جامع مدیریت صنعتی با قابلینت همگام سازی صنایع مختلف بر پایه یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شد ،  توانست از بین ۵۰۰ طرح شرکت کننده جایزه ویژه اختراع برتر و مدال طلای رسته اختراعات صنعتی , جایزه ویژه هیات داوران به نمایندگی مرکز تحقیقات علمی کشور تایلند و دو مدال نقره در رسته های عملیاتی انرژی و صنعتی را کسب نماید.

همچنین لازم بذکر است ، این مسابقات تحت حمایت علمی فدراسیون مخترعین بین‌الملی جهانی ifia تحت نظارت سازمان ملل و معاونت علمی و فناوری کشور چین , تایلند و مرکز فناوری و مخترعین کشور آلمان با داوری انستیتو فناوری کشور آلمان و کمسیون مشترک کشورهای عضو فدراسیون جهانی مخترعین برگزار گردیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار