کارشناس مسایل سیاسی:

دشمنی ما با آمریکا مبنایی و زیربنایی است

جوانان و نوجوانان فارسانی با حضور در راهپیمائی 13 آبان ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از مستکبران عالم اعلام انزجار کردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۳۹
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن سالروز 13 آبان جوانان و نوجوانان مومن و انقلابی شهر فارسان با حضور گسترده در این راهپیمائی ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه جنایات رژیم صهیونیستی و همدستان این رژیم جنایتکار را محکوم و از این مستکبران اعلام انزجار کردند.

در این برنامه علیرضا اسماعیلی کارشناس مسائل سیاسی  گفت: عده ای کوته بین می خواهند دشمنی آمریکا با ایران را کوچک جلوه داده و آنرا معطوف  به تسخیر لانه جاسوسی بکنند در حالی که دشمنی آمریکا با مردم غیور ایران ریشه تاریخی داشته و از همان گذشته آمریکای خبیث، جنایات و ظلم های متعددی در حق مردم سربلند این سرزمین روا داشته و نباید تنها تسخیر لانه جاسوسی را عامل دشمنی عنوان کرد.

وی افزود: دشمنی ما با آمریکا مبنایی و زیربنایی است. آمریکا ظالم است و ما مخالف ظلم، آمریکا برای رسیدن به منافع خود از هیچ جنایتی فروگذار نیست ولی ما یاور مظلومان و مستضعفان هستیم. در پایان این برنامه نیز جوانان و نوجوانان انقلابی به نشانه اعتراض به جنایات رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل و حامی اصلی جنایات آن یعنی آمریکای خبیث پرچم این دو کشور را به آتش کشیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار