با حضور سردار کرمی:

مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه برگزار شد

زنجان -آیین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه سلطانیه با حضور سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان و مسئولان این نهاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۱۴
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار کرمی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه سلطانیه اظهار داشت: آمریکا از ابتدای تاسیس شر مطلق بوده و در حال حاضر هم شر خود را در جامعه جهانی نشان می‌دهد.

وی افزود: اسرائیل به هیچ وجه نمی‌توانست در مقابل حماس بایستد و در همان ابتدای جنگ شکست می‌خورد، اما این آمریکاست که در حال جنگ با حماس بوده و جنگ را اداره می‌کند و زنان و کودکان و مردم عادی غزه را با بی رحمی بمباران کرده و به شهادت می‌رساند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: این‌ها به هیچ چیز و هیچ کس رحم نمی‌کند و باید پرسید حقوق بشر کجاست، سازمان ملل که این همه جنایت اسرائیل و کودک کشی در غزه را می‌بیند چرا سکوت کرده است.

وی عنوان کرد:اسرائیل، چون نمی‌توانند به رزمندگان حماس آسیب بزند متاسفانه با قتل عام کودکان، زنان و مردم عادی می‌خواهدشکست‌های پی در پی و مفتضهانه خود را جبران کند.

سردار کرمی گفت: همه باید دشمن را بشناسیم و قدر شهدا، ایثارگران، امنیت و قدر ولایت را بدانیم که بزرگترین نعمت خداوند است برملت ایران است و نباید تحت تاثیر جو رسانه‌های دشمن قرار گرفت و نباید در فتنه‌ها گمراه شد، باید دشمن را شناخت و پشت، ولی فقیه ایستاد تا بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ سلیمی تقدیر و سرهنگ محمدی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سلطانیه معارفه شد.

مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه برگزار شد

مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه برگزار شدمراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه برگزار شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار