فرمانده سپاه ناحیه دشتستان:

یوم الله ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای تبیین جنایات آمریکا است

سرهنگ غلامرضا بناری در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:یوم الله ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای تبیین جنایات آمریکا است‌.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۷۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

یوم الله ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای تبیین جنایات آمریکا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان اظهار کرد: ۱۳ آبان یک اتفاق بزرگ در ایران اسلامی است که به‌عنوان روزملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.


وی خاطرنشان کرد: تبعید امام خمینی (ره)، شهدای دانش‌آموز در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ سه اتفاق مهمی بود که در روز ۱۳ آبان افتاده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از بارزترین خصوصیات انقلاب اسلامی استکبارستیزی است که باید این روحیه را در خودمان تقویت کنیم و در یوم‌الله ۱۳ آبان یک راهپیمایی بزرگی را شاهد بودیم.

بناری تاکید کرد: برخی از مردم فکر می‌کنند طوفان الاقصی یکدفعه صورت گرفته، در صورتی که این کار در طی یک بازه زمانی ۱۰ ساله برنامه‌ریزی شد و یک سال تمرین شده و در طی چند ساعت این کار بزرگ را انجام دادند و به همین دلیل ما نیاز داریم برای مردم در خصوص غزه و فلسطین تبیین داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در مسئله فلسطین دو بُعد نظامی و غیر نظامی داریم، گفت: در بُعد نظامی شهدای فلسطینی ۱۵ نفر بودند، اما در بُعد غیر نظامی جنایت کردند و کشتار زنان و کودکان و جوانان عزیز فسلطینی جنایت بزرگی بود.

سرهنگ بناری با اشاره به اینکه در اغتشاشات سال گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ سوال و شبهه بین دانشجویان و دانش‌آموزان را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل کم کاری و تبیین نکردن به موقع، شاهد کف میدان آمدن و اغتشاشات از سوی جوانانی که حدود ۱۸ تا ۳۵ سال سن داشتند بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان در ادامه با بیان اینکه در ۶ محور اصلی باید جهاد تبیین داشته باشیم، گفت: آرمان اصول مبانی اصلی، مقابله با تطهیر پهلوی، دستاورد‌های انقلاب، ارائه تصویر واقعی از دنیا، دشمن شناسی و بازنمایی چهره استکبار از ۶ محور اصلی جهاد تبیین باید باشد و اگر این موارد روشنگری نشود مورد هجمه دشمن واقع خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه ما باید قدردان این انقلاب باشیم، افزود: یوم الله ۱۳ آبان فرصت مناسبی است برای اینکه ما تبیین‌گری در مورد جنایات آمریکا را انجام دهیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار