سازمان بسیج رسانه استان البرز و خانه مطبوعات استان در بیانه‌ای استکبارستیزی را راهبرد کلان رسانه متعهد و متخصص با نگاه بصیرت افزایی برشمردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۴۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سازمان بسیج رسانه استان البرز و خانه مطبوعات استان در بیانه‌ای استکبارستیزی را راهبرد کلان رسانه متعهد و متخصص با نگاه بصیرت افزایی برشمردند، در این بیانیه آمده است:
بیانیه سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان البرز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان/ استکبارستیزی راهبرد کلان رسانه متعهد و متخصص با نگاه بصیرت افزایی است
بسم الله الرحمن الرحیم
«الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً»

«کسانی که ایمان دارند در راه خدا پیکار می‌کنند و آن‌ها که کافرند در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید، زیرا نقشه شیطان ضعیف است.» (آیه ۷۶ سوره نساء)

استکبارستیزی راهبرد کلان رسانه متعهد و متخصص با نگاه بصیرت افزایی و مقاومت باور ایمانی و آرمانی اصحاب رسانه با محوریت استکبارستیزی است.

چهره حقیقی استکبار با وجود رنگ و لعاب‌های رسانه غرب آشکارتر از گذشته و آنچنان که تطهیر دروغین و خدعه آمیز آنان آشکارتر شده است.

جنبش‌های مردمی ملت‌ها در حمایت از مردم غزه، آن هم در آمریکا و اروپا، گواهی است بر شکسته شدن هیمنه مدعیان دروغین حقوق بشر و در این میان رسانه متعهد پررنگ‌تر از همیشه در میدان عمل حضور دارد.

استکبارستیزی به مثابه یک فرهنگ و اندیشه ایمانی استراتژی و چارچوبی برای نظام گفتمانی ملت‌های آزادی خواه است و ایران با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا در این برهه زمانی در خط مقدم قرار دارد.

اعضا بسیج رسانه و خانه مطبوعات، فعالان رسانه استان البرز با تفکر بسیجی و با باور به جایگاه رسانه در بسط و گسترش اندیشه دینی پیشگام دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دینی هستند و با روحیه استکبارستیزی از تمام جریان‌های رسانه‌ای برای جهاد تبیین استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار