خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا:

دشمن غاصب بداند که باز هم درهای خیبری و قلعه هایشان با بازوان علوی جبهه مقاومت،حماس و غزه فتح خواهند شد

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: امروز مردم مظلوم فلسطین علی الخصوص غزه مانند حضرت طالوت با فلاخن و سنگ آبروی جالوت زمانه را برده ودیگر ثابت شده که این هیمنه پوشالی است.
کد خبر: ۹۵۵۱۳۳۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

دشمن غاصب بداند که باز هم درهای خیبری و قلعه های شما با بازوان علوی جبهه مقاومت،حماس و غزه فتح خواهند شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان آق قلا به مناسبت روز ۱۳ آبان به خبرگزاری بسیج  آق قلا گفت: فإِذَا جَآءَ وَعۡدُ أُولَىٰهُمَا بَعَثۡنَا عَلَيۡكُمۡ عِبَادٗا لَّنَآ أُوْلِي بَأۡسٖ شَدِيدٖ فَجَاسُواْ خِلَٰلَ ٱلدِّيَارِۚ وَكَانَ وَعۡدٗا مَّفۡعُولٗا   پس هنگامى كه [زمان ظهور] وعدۀ [عذاب و انتقام ما به كيفر] نخستين فسادانگيزى و طغيان شما فرا رسد، بندگان سخت پيكارگر و نيرومند خود را بر ضد شما برانگيزيم، آنان [براى كشتن، اسير كردن و ربودن ثروت و اموالتان] لابه لاى خانه ها را [به طور كامل و با دقت] جستجو مى كنند؛ و يقيناً اين وعده اى انجام شدنى است.

وی افزود: همان طور که میدانید  که وعده الهی حق بوده و جاء الحق و ذهق الباطل قطعا رخ خواهد داد، آیا وقت آن نرسیده که آزاد مردان عالم و در رأس مسلمانان در مقابل هیاهوی استکبار بایستند مگر نمی بینید که دنیای کفر مانند جنگ احزاب با تمام قوا آمده اند و می خواهند بی پناهترین های عالم را به مسلخ ببرند ولی زورشان به همین ها هم نمیرسد و مدام برای دلداری این جرثومه فساد اسراییل غاصب به منطقه می آیند تا دلداریش بدهند.

مصطفی لو اظهار داشت: امروز مردم مظلوم فلسطین علی الخصوص غزه مانند حضرت طالوت با فلاخن و سنگ آبروی جالوت زمانه را برده ودیگر ثابت شده که این هیمنه پوشالیه وخانه هایشان سست ترین خانه هاست (مانند خانه عنکبوت)آنها که مدعی سپر وگنبد آهنین بودند و ادعای چهارمین قدرت نظامی دنیا را داشتند.

فرمانده سپاه آق قلا تصریح کرد: ولی امروز محصور دیوارها شده اند وراهی برای فرار ندارند و دایما از این فرودگاه به اون فرودگاه برای  رفتن از خانه هایشان هستند حالا به کجا معلوم نیست یعنی باز هم سرگردانی و بی سرزمینی چرا برخی از دولتها این قدر ذلیل هستند با اینکه افتادن این درخت فرسوده را می بینند ولی باز هم می ترسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن غاصب بداند که باز هم درهای خیبری وقلعه های شما بابازوان علوی جبهه مقاومت و حماس و غزه باز وفتح خواهند شد. چون وقت  آن رسیده که با نصرت الهی مظلومان گردن ظالمان را بشکند و این وعده حق است ،و زمان نصر من الله وفتح قریب فرا رسیده ومظلومان با اعتقاد به  این آیه (جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا ) وارد مبارزه شده وطومار ظلم وکفر را جمع خواهندکرد و در این راه سستی و و غم وحزنی به خود راه نمی دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار