امام جمعه پاکدشت گفت: علت دشمنی آمریکا با ما عزت و استکبار ستیزی ماست و خروجی این تفکر این شده که امروز شعار مرگ بر آمریکای ایران تبدیل به یک شعار بین المللی شده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۳۰۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، امام جمعه پاکدشت در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز ۱۳آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و هفته بسیج دانش آموزی ، با اشاره به لایحه کاپیتولاسیون به معنایی مصونیت قضایی برای کشور استعمار گر بر علیه کشور استعمار شده خاطر نشان کرد:در سال۴۳امام راحل آمد عزت مردم را سر دست گرفت و فریاد زد و اعتراض کرد به قانونی که استعمار گران در این کشور حق توحش می گرفتند اعتراض کرد و این استکبار ستیزی تا سال ۵۷ که موفق شد  انقلاب را به پیروزی برساند و بعد از آن ادامه داشت.

جوکار با اشاره به جنایات آمریکا و نقش محوری و هدایتگر آن در فجایع غزه به  اجرای رژیم منحوس صهیونیستی افزود: امروز نقاب نمادین حقوق بشر با جنایت آمریکا در غزه از چهره کریه و زشت آنها افتاده است و چهره واقعی آنها نزد افکار عمومی آشکار و روشن شده است.

حجت الاسلام جوکار با انتقاد به سکوت حُکام عرب در برابر جنایات جاری در غزه و دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران با محوریت وزارت امور خارجه از آقای امیر عبداللهیان  قدردانی کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار