امام جمعه شهرستان نیکشهر:

دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند

بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی جمعی از دانش اموزان بسیجی به همراه رئیس آموزش و پرورش شهرستان و فرمانده بسیج دانش اموزی شهید فهمیده شهرستان با امام جمعه شهرستان نیکشهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۳۷
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر ،حجت الاسلام والمسلمین وحید بامری، امام جمعه شهرستان نیکشهر در دیدار با دانش آموزان بسیجی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش اموزی گفت: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و همیشه باعث افتخار مردم خود بودند؛ امروزه نیز آنچه برای دانش آموز مسلمان ایرانی با اهمیت تلقی می‌شود آمیختن دانش با دین و تعهد و تخصص است.

وی افزود: داشتن هر یک از این دو به تنهایی مانند پریدن با یک بال است که سرانجام آن تنها سقوط و شکست است دانش آموز بیدار دل و روشن ضمیر میهن اسلامی تک بعدی زندگی نمی‌کند و هرگز از علم بتی در برابر دین نمی‌سازد و به علم پرستی گرفتار نخواهد شد برای دانش آموز ایرانی آنچه اصالت دارد ایمان معنویت عدالت و کرامت انسانی است.

وی افزود: ۱۳ آبان یک روز معمولی در تقویم ما نیست ،روز دانش آموز تنها یکی از عناوینی است که در تقویم روز ۱۳ آبان نوشته شده است؛اتفاقات مهم دیگری نیز در این روز سرنوشت ساز اتفاق افتاده است، تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان و تبعید امام خمینی نیز از جمله اتفاقاتی است که در این روز به وقوع پیوسته و اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست.

این مقام مسئول بیان داشت: روز دانش آموز فرصتی برای تجدید عهد با قلم کتاب، دین و دانش است. دانش آموزی که قدر گوهر خویش را بشناسد و ارزش زندگی و زمان را بداند مجاهدی است که در سنگر دانش به ستیز با جهل تاریکی و بی‌مسئولیتی می‌پردازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار