به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم پیامی صادر کرد

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، عموم مردم بویژه جوانان و نوجوانان را جهت شرکت پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۲۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم متن پیام فرمانده سپاه ناحیه دیلم به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم.
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد. «آیه ۷ سوره محمد (ص)»

ملت شریف ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، برگ های زرینی را بر صفحات تاریخ این مرز و بوم افزوده اند.

یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور شکست حیله دشمنان قسم خورده ایران، از جمله آمریکا و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور ایران است.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی و ادای احترام به حماسه‌آفرینان ۱۳ آبان و تبریک این روز به همه دانش آموزان عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت فهیم ایران و همچنین ضمن عرض تسلیت به علت شهادت جمع کثیری از مردم مظلوم مسلمان غزه به دست رژیم غاصب صهیونیسم؛ با تاکید بر ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال و ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم، از عموم مردم شهرستان دیلم برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آورده و پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت دارم.

امیدوارم در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین در جهت بی‌اثر نمودن توطئه‌های دشمن موفق و سربلند باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار