به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

یادواره شهدای دانش‌آموزی در مهرستان برگزار شد

به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدای دانش‌آموز در مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۲۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، در گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانش‌آموز با حضور دانش‌آموزان، علما، اعضای شورای اداری و شورای تأمین، فرهنگیان، معتمدین و متنفذین در محل مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.

سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای دانش‌آموزی اظهار کرد: شهید حسین فهمیده که در تاریخ انقلاب جز حماسه‌آفرینان قهرمانان ایران و علمدار شهدای دانش‌آموزی کشورمان است که این هفته در تاریخ ایران به نام او و شهدای دانش‌آموز ثبت و گرامی داشته می‌شود.

ناصردُرازهی رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در این مراسم ضمن محاکمه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خصوصاً کودکان بی‌دفاع، گفت: متأسفانه این روزها شاهد بی‌سابقه‌ترین جنایات این رژیم ملعون در طی ۷ دهه ظلمت بر مردمان بیت‌المقدس هستیم که سازمان‌های بین‌المللی سکوت ننگینی اختیار کرده و نشستند این نسل‌کشی را تماشا می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید خوش‌رو مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهرستان از شهید سبیل اخلاقی یادکرد و گفت: سبیل اخلاقی جوان‌ترین شهید دوران دفاع مقدس از نیک‌شهر است که در صف شهدای دانش‌آموزی قرار دارد و افتخار سیستان و بلوچستان است و دانش‌آموزان باید آن‌ها را اسوه و الگوی خود قرار دهند.

گفتنی است در این مراسم از چند نفر دانش‌آموز تجلیل به عمل آمد و در پایان دانش‌آموزان مسئولین به‌اتفاق فرهنگیان، معتمدین برای تجدید میثاق با شهدا به گلزار شهدا رفتند و مراسم غبارروبی و عطرافشانی را انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار