خبرهای داغ:
سردار رادان گفت: نیروهای حماس با انجام عملیات «طوفان الاقصی»حماسه‌ای آفریدند که همه دنیا را انگشت بر دهان و مبهوت کرد. 
کد خبر: ۹۵۵۰۹۸۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی پیش از ظهر امروز در بزرگداشت یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی که در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» گفت: اتفاقات عجیبی از جنس مقاومت را این روزها شاهدیم که از رزمندگان و شهدا به ارث رسیده است. نیروهای حماس با انجام عملیات «طوفان الاقصی»حماسه‌ای آفریدند که همه دنیا را انگشت بر دهان و مبهوت کرد.

وی با تاکید بر اینکه قدرت بازدارندگی و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با طراحی نیروهای حماس در هم شکسته است، افزود: دشمن صهیون، مدعی بود که کبوتری در آسمان سرزمین اشغالی امکان پرواز ندارد، مگر اینکه در چتر اطلاعاتی و دیده‌بانی آنان باشد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به رویدادهای تاریخی در آبان ماه گفت: حماسه‌سازی شهید فهمیده، شهید قاضی طباطبایی و مبارزه با استکبار جهانی از جمله وقایعی هستند که باید برای نسل جوان تبیین شود.

سردار رادان با اشاره به صف‌آرایی دشمنان در هشت سال دفاع مقدس در مقابل انقلاب اسلامی گفت: موشک‌ها و هواپیماها و تانک‌های اهدایی همه اینها در برابر یک شب عملیات با رمز «یازهرا» رزمندگان اسلام به تسخیر درآمد.

وی با بیان اینکه یاد شهدا از دفاع مقدس تا به امروز در ذهن همه زنده است، افزود: یاد شهدای دفاع مقدس هنوز بعد از ۴۰ سال زنده است. شهدا همچنان زنده هستند و زنده خواهند ماند، چراغ راه هستند که مسیر را روشن می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: اگر مجموعه‌ای بخواهد بار ارزشی داشته باشد، باید سه بُعد امامت، امت و ایدئولوژی در درون آن شکل بگیرد تا آن مجموعه ماندگار گردد؛ شهدا و رزمندگان به همین دلیل ماندگار و زنده‌ هستند.
سردار رادان بیان کرد: امروز به مردم غزه مظلوم نمی‌گوئیم بلکه مظلومِ مقتدر می‌گوییم؛ رزمندگان حزب الله برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان یمن برگفته از رزمندگان حزب‌الله است و این مکتب همواره منتقل کننده است. باید بتوانیم خود را وصل به شهدا کنیم و از آنها درس بگیریم.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: مادامی که جبهه ظلم و ستمگری و جبهه حق وجود دارد همواره این رویارویی وجود دارد و زمانی این برابری تبدیل به قدرت برتر می‌شود که امام و امت و مکتب در کنار یکدیگر قرار گیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار