خبرهای داغ:

بررسی مسائل منطقه‌ آزاد اروند از برنامه‌های سفر معاون رییس‌جمهور به خوزستان است

معاون حقوقی رییس جمهور در سفر خود به خوزستان علاوه بر برگزاری جلسات آموزشی، مسائل و مشکلات مربوط به منطقه آزاد اروند را بررسی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۷۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

 

محمد دهقان چهارشنبه شب به هنگام ورود به اهواز بیان کرد: هر چند وقت یکبار در یکی از استان‌های کشور حاضر می‌شویم و جلسات آموزشی برای مدیران برگزار می‌کنیم تا با برخی از مسائل آشنا شوند.

 

وی ضمن قدردانی از استاندار و دیگر مسئولان به دلیل اقدامات صورت گرفته در استان افزود: همچنین بازدیدی از منطقه آزاد اروند خواهیم داشت و مسائل مربوط به مناطق آزاد را بررسی خواهیم کرد.

 

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: در این بازدید سعی می‌کنیم نقاط قوت منطقه آزاد اروند را تقویت و نقاط ضعف آن را برطرف کنیم.

 

وی در ادامه به جنایات کم‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: این جنایات دل همه انسان‌های آزادیخواه جهان را به درد آورده است. رژیم صهیونیستی با بمباران و کشتار شدید مردم به دنبال از بین بردن غزه است در حالی که هیچ موقع به هدفش نمی‌رسد.

 

دهقان گفت: اکنون یک اتحاد جهانی بین ملت‌ها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی ایجاد شده و نباید از اقدامات حقوقی علیه جنایات این رژیم غافل شویم.

 

گفتنی است حضور در شورای اداری استان و صحبت در جمع مدیران دستگاه ها و ادارت استان خوزستان، جزو برنامه‌های کاری معاون رئیس جمهور در روز پنجشنبه است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار