در هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد؛

باید تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی هدف باشد

فرمانده سپاه فارسان در دیدار با جمعی از مدیران و روسای مدارس شهرستان، معلمان و مدارس را مهمترین عوامل در شکل گیری تفکر انقلابی در دانش آموز و تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی دانست .
کد خبر: ۹۵۵۰۸۳۱
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سیزده آبان جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست صمیمانه ابتدا فرمانده سپاه فارسان ضمن گرامیداشت این ایام و یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: درست است که خانواده، نخستین نهاد اجتماعی است که فرد در آن پا به عرصه وجود و زندگی می‌گذارد و اولین پایه‌های تعلیم و تربیت در آن شکل می‌گیرد، ولی آموزش و پرورش هر کشوری مهم‌ترین و موثر‌ترین نظام پرورش و رشد شخصیت نوجوانان و جوانان است.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی، در ادامه عنوان کرد: امروز بمباران های تبلیغاتی دشمن به اوج خود رسیده است و به خوبی می توانید اوج خباثت دشمن را در رسانه هایشان ببینید، رسانه هایی که تلاش می کنند از یک رژیم کودک کش و ظالم چهره ای معصوم و حق به جانب بسازند که به او ظلم شده اما آنقدر جنایات و وحشی گری های این رژیم به حد اعلا رسیده که دیگر هیچ رسانه ای نمی تواند آنها را پاک کند.

وی در ادامه عنوان کرد: شهید فهمیده یک دانش آموز تراز انقلاب اسلامی بود چرا که درک درستی از حوادث پیرامون خود داشت امروز هم همه تلاش ما در مدارس باید این باشد که دانش آموزانی با درک صحیح از حوادث پیرامونی تربیت کنیم که در مواقع حساس بتوانند تصمیم درست بگیرند، روحیه جهادی و تفکر انقلابی را در دانش آموزان پرورش دهیم تا بتوانیم دانش آموزانی تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار