در آستانه روز دانش آموز صادر شد؛

اطلاعیه دانش آموزان بسیجی فارسانی

جمعی از دانش آموزان و فرماندهان واحد های مقاومت بسیج پیشگام شهرستان فارسان با تنظیم بیانیه ای از رژیم کودک کش صهیونیست اعلام انزجار و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه ابراز کردند.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۲۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به جمعی از دانش آموزان و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج پیشگام شهرستان فارسان با تنظیم اطلاعیه ای از رژیم کودک کش صهیونیست اعلام انزجار و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه ابراز نمودند. متن اطلاعیه را با هم مرور کنیم ...

بسم الله الرحمن الرحیم

*اطلاعیه دانش آموزان بسیجی و فرماندهان واحد های مقاومت بسیج پیشگام*

 

باسلام و درود بیکران به روان پاک شهدای فلسطینی که مظلومانه توسط رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند.

با عرض تسلیت به تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان بلاخص مادران،پدران، خواهران و برادران شجاع فلسطین قهرمان،به سازمان ملل هشدار می دهیم که به وظیفه خودش عمل کند تا رژیم کودک‌کش را بخاطر جنایات ۷۵ سال گذشته بخصوص جنایات اخیرش به پای میز محاکمه بکشاند و  با برگزاری رفراندوم برای همه فلسطینیان ساکن و مهاجر در دیگر کشورها برای تعیین حکومت کشور فلسطین، اختیار سرزمین مقدس فلسطین را به صاحبان اصلی‌اش یعنی فلسطینیان بسپارد که اگر چنین اقدامی انجام ندهد از نظر مردم مسلمان و آزادی‌خواهان جهان، سازمان ملل در جنایات رژیم اشغالگر و کودک کش شریک خواهد بود و اعتبار این سازمان بی‌ارزش خواهد شد.

هم‌چنین به سران کشورهای اسلامی هشدار میدهیم که بخود آئید و از مردم مظلوم فلسطین حمایت همه جانبه کنید و اجازه ندهید تا رژیم کودک‌کش سرزمین اشغالی دست به جنایات بیشتری بزند که اگر پشتیبانی نکنید قطعا در جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی شریک خواهید بود .

و اما بعد  ما دانش آموزان بسیجی  بدینوسیله حمایت بی دریغ خود را از مردم مظلوم فلسطین اظهار می‌داریم و اعلام آمادگی می کنیم اگر فرمانده معظم کل قوا اجازه بفرمایند به سرزمین‌های اشغالی رفته و چنان درسی به جنایتکاران صهیونیستی می‌دهیم که برای همیشه این جرثومه‌ی فساد را از روی کره خاکی برچینیم .

رهبرا! اماما! اکنون قسم یاد می کنیم که از شما به یک اشاره، از ما به سر دویدن، اماما والله قسم که جانمان را فدای فرمانت خواهیم کرد امر بفرما .

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

هیات اندشه ورز حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی فاطمیه شهرستان فارسان

ارسال نظرات
آخرین اخبار