خبرهای داغ:
الگو باشیم؛

ساخت عروسک های ایرانی اسلامی تا تولید عسل ارگانیک

پایگاه مقاومت بسیج سید الساجدین مسجد امام سجاد(ع) شهرستان زنجان یکی از پایگاه های موفق در سطح استان است که علاوه بر کارهای فرهنگی پا در عرصه اقتصاد گذاشته و کنار برنامه های فرهنگی و تربیتی در حوزه تولید محصولات ارگانیک گام برداشته و امروز در تولید این محصولات در سطح کشور سرآمد است.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۲۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

جمال ندرلو، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سید الساجدین مسجد امام سجاد(ع) زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج سید الساجدین مسجد امام سجاد(ع) از سال 86 فعالیت خود را در حوزه های فرهنگی و تربیتی آغاز و امروز خوشبختانه جوانان و نوجوانان با این پایگاه آشنایی کامل دارند و در تمامی برنامه های این پایگاه شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه امروز با همراهی و یاری دوستان در پایگاه توانسته ایم در حوزه اقتصاد گام موثری برداریم،افزود:امروز محصولات ارگانیک این پایگاه به سراسر کشور ارسال می شود و تمامی مشتریان از این محصولات رضایتمند هستند.

ندرلو عنوان کرد:مجموعه فرهنگی تربیتی سیدالساجدین قریب به سه است که در حوزه تولید محصولات طبیعی و ارگانیک فعالیت دارد که در این مدت در 4 نمایشگاه حضور داشته و محصولات را عرضه کرده ایم .

این مسئول با اشاره به اینکه عطاری ها یکی از مشتریان دائمی ما هستند،افزود:بیشتر محصولات به صورت عمده درسایت فروش به فروش می رسد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سید الساجدین مسجد امام سجاد(ع) زنجان در ادامه با اشاره به محصولات عنوان کرد:عسل طبیعی و ارگانیک با برند شفا با شعار(از زنبورستان به خانه های شما) ،نمایندگی پفک بدون روغن های پالم با برند مهدیار، حلوا ارده  و پشمکی،کره بادام زمینی، روغن های زیتون، آفتابگردان و کنجد و سقز ازجمله محصولات فروشگاه ساجدین است که امروز در سراسر کشور توزیع می شود.

وی با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر توجه به اسباب بازی های ایرانی اسلامی،تصریح کرد:این موضوع یکی از دغدغه های بنده و دوستان بود که با بررسی و همفکری توانستیم در این حوزه وارد شویم و امروزعروسک ایرانی اسلامی با برند کوثر توسط طلبه های این مجموعه تولید می شود که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سید الساجدین مسجد امام سجاد(ع) زنجان در پایان خاطر نشان کرد: تغذیه سالم که زیربنای اصلی سلامت و توانمندی جسمی و ذهنی مردم یک جامعه است اهمیتی بسیاری دارد که نیازمند فرهنگ سازی است و همکاری تمامی نهادها را می طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار