پویش همکلاسی مهربان با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در لاشار انجام شد

سردار آبسالان گفت: توزیع 330 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در لاشار در راستای حمایت از نیازمندان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۶۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه اجرای طرح همکلاسی مهربان به خبرنگار بسیج در لاشار گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در قالب طرح هم کلاسی مهربان به تعداد 330 نفر از دانش آموزان دختر دبستان فضیلت لاشار لوازم التحریر اهدا شد.

وی هدف از برگزاری پویش همکلاسی مهربان را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه دانست و افزود: تمامی پویش‌هایی که در راستای حمایت از نیازمندان برگزار می‌شود باعث افتخار استان و در راستای ترویج این فرهنگ مهم توسط نهادهای حمایتی در جامعه است.

سردار آبسالان ادامه داد: امسال نیز مانند هر ساله با برگزاری پویش همکلاسی مهربان، دانش آموزان شهرستان لاشار با همکاری و هم‌افزایی  اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان سازمان بسیج دانش آموزی با یکدیگر توانستند بسته‌های لوازم تحریری را برای دانش آموزان کم بضاعت تهیه و توزیع کنند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت لاشار، افزود: 330بسته لوازم التحریر توسط سازمان بسیج سازندگی  و سازمان بسیج دانش آموزی استان بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار